Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RETAIL MARKETING MANAGEMENT Claudia Romero

21-05-2014, 20:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 99.75 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4173808363
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 21-05-2014 20:31:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>67768, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>87228, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17394, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48832, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>47992, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>67768, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>87228, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17394, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48832, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>47992

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Retail Marketing Management: Concepts, Guidelines, and Practices

RETAIL MARKETING MANAGEMENT Claudia Romero

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Cláudia Buhamra Abreu Romero
Language: English
Publisher: AuthorHouse
Publication Date: 22 April 2013
Dimensions: 0.7 x 15 x 22.5 cm
Format: Paperback
Pages: 124
Condition: NEW
Product_ID: 14D17C9441

 

 

Born from studies and the experiences of its author, Retail Marketing Management provides guidelines, concepts, and practices of marketing, with a special focus on retail management. The guidelines aim to encourage and facilitate the development of marketing strategies that enable organizations to achieve greater competitive power and build brands that are respected and valued in the market, while the concepts are intended to give the theoretical background to the practices commented on and suggested here. As the language is accessible and direct, the work has the advantage of proposing immediate solutions for business, especially for market professionals who are eager for results and have no time for heavy academic reading. Moreover, the teachings contained herein are also useful to students and teachers who wish to enhance their knowledge about marketing. Application This book is recommended for professionals and academics from different areas and can be used for reading in business environments, and as part of the literature of technology courses for undergraduate and postgraduate studies in business administration and marketing.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.