Koszt wysyłki do uzgodnienia telefonicznie w zależności od wybranej firmy kurierskiej.
Preferujemy kontakt telefoniczny. Brak czasu na korespondencję mailową.
Uwaga, przed kupnem części zapoznaj się z regulaminem:
ZAKUP PRZEDMIOTU:
1. Jeśli nie jesteś pewien/ pewna kupna, brakuje Ci środków pieniężnych, Nie Kupuj!
2. Czytaj uważnie opis aukcji.
3. Dowiedz się o dokładny stan przedmiotu, zdjęcia mogą być poglądowe.
4. ZALECAMY!! Sprawdzenie stanu danej części, jej symbole. Jeśli decydujesz się na kupno akceptujesz stan części jej przeznaczenie,symbole.
6. W trosce o dobro klienta jeśli przedmiot posiada wadę informujemy o tym obniżamy cenę , a kupujący akceptuje stan części w całości.
WYSYŁKA TOWARU:
1. Na życzenie klienta, za dodatkową opłatą możemy ubezpieczyć paczkę.
2. Za uszkodzenia spowodowane firmą kurierską, nie odpowiadamy (posiadają one swoje własne działy reklamacyjne).W momencie wysłania towaru przestaję ponosić odpowiedzialność za paczkę.
3. Przed wysłaniem przedmiotu na życzenie klienta możemy zrobić zdjęcia zakupionego towaru i przesłać na maila.
4. Paczki wysyłamy do 24g,(o opóźnionych wysyłkach informujemy, podając przyczynę opóźnienia)
REKLAMACJE:
1. Części zakupione w naszej firmie objęte są gwarancją od 3 do 12 miesięcy w zależności od ich stanu (do uzgodnienia telefonicznie).
2. Do zgłoszenia reklamacji należy koniecznie dołączyć kartę gwarancyjną - jest ona podstawą do przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego.
3. Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować kupującego o ewentualnych symbolach danej części, jeśli się one nie zgadzają,a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to bierze ją na własną odpowiedzialność, wtedy reklamacji nie uznajemy.
4. Części elektronicznie, elektryczne i karoseryjne nie są objęte gwarancją i nie podlegają wymianie (na życzenie klienta robimy szczegółowe zdjęcia).Jeśli przedmiot jest uszkodzony, bądź posiada wadę fabryczną, podaję szczegółową informację na ten temat. Reklamację z tytułu wad wyszczególnionych w opisie nie będą uwzględniane.
5. SILNIKI I CZĘŚCI MECHANICZNE: Rozpatrujemy i przyjmujemy tylko te wnioski reklamacyjne, potwierdzające montaż części w uprawnionym zakładzie mechaniki pojazdowej ( pieczęć firmowa z numerem telefonu i nie później jak 7-dni od dnia odbioru towaru) przy zachowaniu zasady prawidłowego i fachowego montażu.Nie odpowiadamy za błędy diagnostyczne warsztatów. Składający reklamację na swój koszt dostarcza przedmiot reklamacji oraz dokument potwierdzający montaż części wraz z informacją zakładu stwierdzającego wadę.
6. Reklamacja obejmuje Wymianę części na inne, nie zwracamy pieniędzy.
7. Kupując na naszych aukcjach akceptujesz zasady panujące w naszej firmie oraz warunki zawarte w regulaminie.
8. Z chwilą nietrafnego wyboru zakupu części przez klienta, jesteśmy w stanie przyjąć daną część w "komis", w celu pomocy klientowi.
9. Nie odbieramy przesyłek-zwrotów za pobraniem.
10. Koszty związane z nieuzasadnioną reklamacją (diagnostyka,wysyłka) ponosi klient.