Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RESEARCHING CUSTOMER SATISFACTION AND LOYALTY

26-10-2014, 0:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 203.70 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643334698
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 00:01:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94433, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38610, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86830, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79191, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85852, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94433, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38610, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86830, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79191, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85852

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Researching Customer Satisfaction and Loyalty: How to Find Out What People Really Think (Market Research in Practice)

RESEARCHING CUSTOMER SATISFACTION AND LOYALTY

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Paul Szwarc
Language: English
Publisher: Kogan Page
Publication Date: 3 July 2005
Dimensions: 15.3 x 2.5 x 23.3 cm
Format: Paperback
Pages: 272
Condition: NEW
Product_ID: A74944C367

 

 

Customer satisfaction and loyalty has been one of the largest areas of market research for the past twenty years, and interest in it continues to increase. Organizations today invest heavily in programmes designed to retain customers as they recognize the importance of having loyal, committed customers to sustain and increase company profits. ''Researching Customer Satisfaction and Loyalty'' is a vital guide to this expanding area. It examines how to research customer satisfaction from both a client and a supplier perspective, and how to get the best results from that research. The breadth of detail is exhaustive and topics covered include: the development of customer satisfaction and loyalty, management theories about it, qualitative and quantitative research, and how market research projects get commissioned. The book also looks at the factors that both supplier and client need to consider when preparing a research brief and proposal, how interest in this area is changing and what the future holds for research into customer satisfaction.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 CUSTOMER SATISFACTION IS WORTHLESS ... Gitomer

 CONSUMER INSIGHT Merlin Stone, Bryan Foss

 QUESTIONNAIRE DESIGN Ian Brace