Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RESEARCHING AUDIENCES Murray, Schroder

23-05-2014, 4:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 171.15 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178170861
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-05-2014 04:09:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>80605, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>64669, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08952, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71838, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07627, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>80605, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>64669, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08952, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71838, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07627

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Researching Audiences: A Practical Guide to Methods in Media Audience Analysis (Arnold Publication)

RESEARCHING AUDIENCES Murray, Schroder

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Catherine Murray, Kim Schroder, Kirsten Drotner, Steve Kline
Language: English
Publisher: Bloomsbury Academic
Publication Date: 27 Jun 2003
Dimensions: 2.5 x 15.5 x 23.1 cm
Format: Paperback
Pages: 256
Condition: NEW
Product_ID: AC4A76B748

 

 

How do young audiences play with the cultural spectacle offered by reality shows like Big Brother? How does interactive media influence learning the process in educational and everyday settings? How can corporate communicators address their ethical commitment more effectively to the general public? And is there a link between television viewing and violent behaviour?



Researching Audiences is a practical hands-on guide to the main types of empirical fieldwork that have established themselves in academic, policy and commercial research. It will help you explore what audience members do with the media, how they make sense of the media, and how the media may influence social affairs from the micro to the macro level.



The book introduces and discusses four complementary key approaches to empirical research: Media ethnography, reception research, survey research, and experimental research.



Each section presents

·a full-scale presentation of a best-practice example of the approach

·the key concepts used by its practitioners and an overview of its scholarly history

·a comprehensive toolbox that equips students with the methodological prerequisites needed in order to embark on the kind of fieldwork often required in practice-oriented audience courses

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 NETNOGRAPHY: DOING ETHNOGRAPHIC RESEARCH ONLINE

 MISUNDERSTANDING THE INTERNET Curran, Fenton