KONTAKT email:[zasłonięte]@op.plnr tel: +486[zasłonięte]14561 WYSYŁKA Wysyłka standardowa firmą:
| REPOZYCJONOWANIE Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu Repozycjonowanie Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu Autor: Jack Trout, Steve Rivkin Tłumacze: Solecki Bogusław Wydawnictwo: PWE Oprawa: Miękka Format: 14.5x20.5cm Ilość stron: 182 Wydanie: 1 Rok wydania: 2010 ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1933-5 EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]08193 Ciężar: 0,26 kg OPIS: Autorzy – Jack Trout i Steve Rivkin – wybitni eksperci w dziedzinie marketingu – podpowiadają przedsiębiorcom, jak przetrwać kryzys i pokonać konkurencję. Ich receptą na sukces jest repozycjonowanie, nawiązujące do koncepcji pozycjonowania, którą Jack Trout opracował wiele lat temu. Pokazują oni, jak umiejętnie stosować znane od lat narzędzia marketingu z uwzględnieniem zmian we współczesnej gospodarce. Autorzy proponują spojrzenie na działalność przedsiębiorstwa z nowej perspektywy, wskazanie jego mocnych stron i opracowanie skutecznej strategii. Wiąże się to ze zmianą dotychczasowej działalności marketingowej. Swoje rozważania ilustrują interesującymi przykładami.
Książka jest adresowana do kadry zarządzającej przedsiębiorstw, pracowników firm konsultingowych i agencji PR oraz studentów uczelni ekonomicznych. Spis treści: Wstęp O autorach Część I: KONKURENCJA
Rozdział 1. Informacje podstawowe i terminologia Co za dużo, to niezdrowo Umysł nie lubi chaosu Klienci czują się niepewnie Klienci tracą ostrość obrazu Rozdział 2. Konkurencja zaostrza się Eksplozja możliwości wyboru Wzrost konkurencji Sektor doradczy Ostrożność wysoce wskazana Rozdział 3. Repozycjonowanie konkurencji Atakuj rozsądnie Słabość w sile Oczywiste skojarzenia Głównym celem ataku jest eksponowanie własnych zalet Zamiana miejsc z konkurencją Chiny uczą się Część II: ZMIANY Rozdział 4. Świat się zmienia Najważniejsza jest ewolucja Podtrzymywanie technologii Jak rozszerzać działalność? Ewolucyjna porażka i ewolucyjny sukces Problem szablonowego myślenia Rozdział 5. Większym zmiany przychodzą z wielkim trudem Kompleks wielkości Osobisty interes Dlaczego wszystko idzie źle? Wielkość nie popłaca Przebudzenie prezesa zarządu Rozdział 6. Kiedy firma nie powinna się już rozrastać Pułapka wzrostu Podstępne opcje Pułapka modernizacji Utrata wyrazistości Pułapka „bo wszyscy tak robią” Część III: KRYZYS Rozdział 7. Kryzys zmienia reguły gry Kres długoterminowego planowania Kryzys w sektorze energii atomowej Kryzys w General Motors Kilka wskazówek Rozdział 8. W gruncie rzeczy chodzi o wartość produktu Sukces Wal-Marta Imperium komputerów osobistych kontratakuje Podejście Charlesa Schwaba Polityka cenowa Wielcy na usługach Prestiż wyszedł z mody — zastąpiła go cena Parę słów o promocjach cenowych Część IV: SZTUKA REPOZYCJONOWANIA Rozdział 9. Repozycjonowanie wymaga czasu Ludzie nie zmieniają łatwo zdania Na czym polega dostosowanie Nigdy nie jest za wcześnie Budowanie cyberwyspy Repozycjonowaniu trzeba nadać rozgłos Cztery reguły prowadzące do sukcesu Rozdział 10. Repozycjonowanie nie jest dla potulnych Właściwy kierunek Duża firma, duży problem Liczą się fakty Liczy się czas Zmiany wewnętrzne Utożsamianie firmy z jej szefem Ruszamy Rozdział 11. Repozycjonowanie zaczyna się od prezesa i kończy na nim Stare dojne krowy Błędne decyzje z przeszłości Wszystko pod kontrolą Rady dla przezornych Trochę edukacji nigdy nie zaszkodzi Wykorzystaj analogię Wdrażaj powoli Wszyscy muszą być gotowi na zmiany Rozdział 12. Repozycjonowanie to naturalny proces Nowy zarząd Co się tu dzieje? Stawić czoła rzeczywistości Firmy konsultingowe przedstawiają zawiłe rozwiązania Firmy płacą za skomplikowane rozwiązania W poszukiwaniu oczywistego |