Bądź ambitny... Wstąp do skarbnicy wiedzy...
KSIĘGARNIA NA ROCHA
ul.Św.Rocha 13/15 lok.117 15-879 Białystok
tel. 512 [zasłonięte] 831
e-mail: [zasłonięte]@na-rocha.pl
LITERATURA FACHOWA
biznes, ekonomia, psychologia biznesu, prawo, historia, militaria, filozofia,
teologia, religia, literatura dla tłumaczy, tajemnice świata
KSIĘGARNIA NA ROCHA ...to księgarnia z pasją...
Nr konta bankowego: 96 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]5870001 [zasłonięte] 099725 ( Bank Zachodni WBK - 2 Oddział w Białymstoku)
|
|
UWAGA! Koszt przesyłki podany na aukcji dotyczy zakupu jednej książki. W przypadku zakupu dwóch i więcej książek prosimy o sprawdzenie cennika dostawy podanego przy aukcji lub kontakt poprzez e-mail w celu ustalenia kosztów przesyłki.
Tytuł: Repozycjonowanie Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu
Autor: Jack Trout, Steve Rivkin
Wydawnictwo: PWE
Oprawa: Miękka
Format: 14.5x20.5cm
Ilość stron: 182
Wydanie: 1
Rok wydania: 2011
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1933-5
Autorzy – Jack Trout i Steve Rivkin – wybitni eksperci w dziedzinie marketingu – podpowiadają przedsiębiorcom, jak przetrwać kryzys i pokonać konkurencję. Ich receptą na sukces jest repozycjonowanie, nawiązujące do koncepcji pozycjonowania, którą Jack Trout opracował wiele lat temu. Pokazują oni, jak umiejętnie stosować znane od lat narzędzia marketingu z uwzględnieniem zmian we współczesnej gospodarce. Autorzy proponują spojrzenie na działalność przedsiębiorstwa z nowej perspektywy, wskazanie jego mocnych stron i opracowanie skutecznej strategii. Wiąże się to ze zmianą dotychczasowej działalności marketingowej. Swoje rozważania ilustrują interesującymi przykładami.
Książka jest adresowana do kadry zarządzającej przedsiębiorstw, pracowników firm konsultingowych i agencji PR oraz studentów uczelni ekonomicznych.
|