Lakierowanie metodą proszkową to najnowocześniejsza, a zarazem najefektowniejsza metoda pokrywania farbą różnego rodzaju elementów stalowych i aluminiowych. Metoda ta pozwala uzyskać najwyższą jakość lakierowanej powierzchni odpornej na czynniki atmosferyczne. Lakierowanie proszkowe odbywa się przy udziale specjalnego proszku, który zostaje metodą natryskową naniesiony na malowany element. Elektrostatycznie naładowany proszek w czasie natrysku pokrywa malowaną powierzchnię tworząc wysoką jakościowo jednolitą warstwę. Następnie malowany proszkowo element przechodzi cztery etapy wygrzewania w specjalnym piecu: Topienie >Przepływ >Tężenie >Utwardzanie. W czasie trwania wygrzewania w piecu malowanego elementu przy temperaturze 160-210 stopni c. ziarenka farby topnieją po czym łączą się przylegając blisko siebie, a następnie tężeją i utwardzają. Dzięki temu procesowi uzyskujemy jednolitą warstwę farby idealnie gładkiej i odpornej. Dzięki lakierowaniu proszkowemu uzyskujemy wysokiej jakości twardą i wytrzymałą powłokę.
Lakierowanie metodą na mokro jest najbardziej tradycyjną metodą nakładania powłok malarskich w celu ochrony przed korozją oraz zapewnienia właściwego wyglądu. Najlepszy efekt wizualny uzyskuje się dzięki lakierowaniu felg na mokro. Można wtedy szpachlować otarcia i rysy materiału, których nie naprawi się przy użyciu metody proszkowej, więc efekt końcowy fachowo wykonanej naprawy robi lepsze wrażenie. Niestety, metoda ta ma też słabe strony. Po pierwsze, lakier jest o wiele mniej odporny na uszkodzenia mechaniczne i chemiczne, zatem wymaga odpowiedniej pielęgnacji (np. regularnego woskowania). Trzeba również pamiętać, że polakierowane w ten sposób obręcze gorzej znoszą warunki zimowe, czyli sól sypaną na ulice.
Naszym klientom oferujemy również:
• Sprzedaż nowych opon
• Sprzedaż nowych felg stalowych i aluminiowych
• Wymiana opon
• Komputerowe wyważanie kół
• Naprawa opon
• Kompleksową renowację felg stalowych jak i aluminiowych
• Piaskowanie felg
• Lakierowanie proszkowe felg
• Sezonowanie kół i opon
• Kontrola ciśnienia w ogumieniu