|
Render[in] 2- to silnik renderujący w pełni zintegrowany z SketchUp do tworzenia renderów w czasie rzeczywistym. Render[in] jest szybki i prosty w obsłudze oraz współpracuje ze wszystkimi znanymi ustawieniami SketchUp (kamera, kolory, tekstury itp.). Możesz również dodawać własne ustawienia np. lustrzane odbicie, punkty oświetlenia, niebo i chmury 3D itp.
Podgląd w czasie rzeczywistym - aby zobaczyć wideo wyśli zapytanie a my w zwrotnym e-mailu przeslemy link do prezentacji.
Render[in] oferuje rzeczywisty podgląd renderowanego modelu. Okno podglądu monitoruje wszystkie ruchy użytkownika i automatycznie wyświetla wprowadzone zmiany do renderowanego obrazu.
Render[in] umożliwia:
szybkie tworzenie wysokiej rozdzielczości renderów bez ograniczeń rozmiaru używanie istniejących już ustawień SketchUp jak również dodawanie własnych tworzenie foto-realistycznych środowisk projektu (woda, piasek, trawa) jak również trójwymiarowego nieba z chmurami tworzenie sztucznych źródeł światła Pełna integralność - aby zobaczyć wideo przedstawiające pełną intergalność z SketchUp kliknij tutaj.
Render[in] całkowicie integruje się ze środowiskiem SketchUp wykorzystując te same ustawienia programu w celu umożliwienia szybkiego i prostego tworzenia renderów wysokiej rozdzielczości. Po ukończeniu tworzenia modelu, za pomocą Render[in] sprawisz, że Twój projekt będzie wyglądał jak prawdziwy poprzez wykorzystanie realistycznych dodatków jak i modyfikowalne źródła oświetlenia.
Render[in] wykorzystuje ustawienia SketchUp dotyczące:
tekstur i materiałów pozycji słońca i cienii podłoża i tła pozycji kamery lokalizacji projektu Nowe ustawienia tekstur - aby zobaczyć wideo przedstawiające możliwości nowych ustawień tekstur kliknij tutaj.
Render[in] daje użytkownikowi dostęp do jeszcze większej ilości ustawień odnosnie tekstur.
dodawanie odbicia czy połysku do materiałów w scenach dodawanie opcji auto-bump do materiałów dla realistycznych tekstur Ulepszone środowisko 3D - Render[in] oferuje użytkownikowi dodatkowe ustawienia środowiska 3D. Za pomocą ustawień nieba 3D, 4 typów chmur, wody i trawy tworzenie realistycznych środowisk do scen staje się bardzo proste i szybkie.
Sztuczne oświetlenie -.
Oświetlenie jest kluczowym elementem tworzenia odpowiedniego nastroju w scenach. Za pomocą Render[in] możesz:
symulować oświetlenie słoneczne symulować noc i dzień tworzyć świecące obiekty 3D tworzyć gładkie cienie
|