Render[in] to silnik renderujący w pełni zintegrowany z SketchUp do tworzenia renderów w czasie rzeczywistym. Render[in] jest szybki i prosty w obsłudze oraz współpracuje ze wszystkimi znanymi ustawieniami SketchUp (kamera, kolory, tekstury itp.). Możesz również dodawać własne ustawienia np. lustrzane odbicie, punkty oświetlenia, niebo i chmury 3D itp.
Kompatybilny z SketchUP
Podgląd w czasie rzeczywistym
Render[in] oferuje rzeczywisty podgląd renderowanego modelu. Okno podglądu monitoruje wszystkie ruchy użytkownika i automatycznie wyświetla wprowadzone zmiany do renderowanego obrazu.
Render[in] umożliwia:
szybkie tworzenie wysokiej rozdzielczości renderów bez ograniczeń rozmiaru
używanie istniejących już ustawień SketchUp jak również dodawanie własnych
tworzenie foto-realistycznych środowisk projektu (woda, piasek, trawa) jak również trójwymiarowego nieba z chmurami
tworzenie sztucznych źródeł światła
Render[in] całkowicie integruje się ze środowiskiem SketchUp wykorzystując te same ustawienia programu w celu umożliwienia szybkiego i prostego tworzenia renderów wysokiej rozdzielczości. Po ukończeniu tworzenia modelu, za pomocą Render[in] sprawisz, że Twój projekt będzie wyglądał jak prawdziwy poprzez wykorzystanie realistycznych dodatków jak i modyfikowalne źródła oświetlenia.
Render[in] wykorzystuje ustawienia SketchUp dotyczące:
tekstur i materiałów
pozycji słońca i cienii
podłoża i tła
pozycji kamery
lokalizacji projektu
Render[in] daje użytkownikowi dostęp do jeszcze większej ilości ustawień odnosnie tekstur.
dodawanie odbicia czy połysku do materiałów w scenach
dodawanie opcji auto-bump do materiałów dla realistycznych tekstur
Oświetlenie jest kluczowym elementem tworzenia odpowiedniego nastroju w scenach. Za pomocą Render[in] możesz:
symulować oświetlenie słoneczne
symulować noc i dzień
tworzyć świecące obiekty 3D
tworzyć gładkie cienie