Informacje
- Kompatybilny z
- SketchUp 7/8/2013/[zasłonięte]/2015
- Liczba stanowisk
- 1
Render[in] to silnik renderujący w pełni zintegrowany z SketchUp do tworzenia renderów w czasie rzeczywistym. Render[in] jest szybki i prosty w obsłudze oraz współpracuje ze wszystkimi znanymi ustawieniami SketchUp (kamera, kolory, tekstury itp.). Możesz również dodawać własne ustawienia np. lustrzane odbicie, punkty oświetlenia, niebo i chmury 3D itp.
Render[in] oferuje rzeczywisty podgląd renderowanego modelu. Okno podglądu monitoruje wszystkie ruchy użytkownika i automatycznie wyświetla wprowadzone zmiany do renderowanego obrazu.
Render[in] umożliwia:
- szybkie tworzenie wysokiej rozdzielczości renderów bez ograniczeń rozmiaru
- używanie istniejących już ustawień SketchUp jak również dodawanie własnych
- tworzenie foto-realistycznych środowisk projektu (woda, piasek, trawa) jak również trójwymiarowego nieba z chmurami
- tworzenie sztucznych źródeł światła
Pełna integralność - aby zobaczyć wideo przedstawiające pełną intergalność z SketchUp kliknij tutaj.
Render[in] całkowicie integruje się ze środowiskiem SketchUp wykorzystując te same ustawienia programu w celu umożliwienia szybkiego i prostego tworzenia renderów wysokiej rozdzielczości. Po ukończeniu tworzenia modelu, za pomocą Render[in] sprawisz, że Twój projekt będzie wyglądał jak prawdziwy poprzez wykorzystanie realistycznych dodatków jak i modyfikowalne źródła oświetlenia.
Render[in] wykorzystuje ustawienia SketchUp dotyczące:
- tekstur i materiałów
- pozycji słońca i cienii
- podłoża i tła
- pozycji kamery
- lokalizacji projektu
Nowe ustawienia tekstur - aby zobaczyć wideo przedstawiające możliwości nowych ustawień tekstur kliknij tutaj.
Render[in] daje użytkownikowi dostęp do jeszcze większej ilości ustawień odnosnie tekstur.
- dodawanie odbicia czy połysku do materiałów w scenach
- dodawanie opcji auto-bump do materiałów dla realistycznych tekstur
Ulepszone środowisko 3D - aby zobaczyć wideo przedstawiające możliwości nowych ustawień środowisk 3D kliknij tutaj.
Render[in] oferuje użytkownikowi dodatkowe ustawienia środowiska 3D. Za pomocą ustawień nieba 3D, 4 typów chmur, wody i trawy tworzenie realistycznych środowisk do scen staje się bardzo proste i szybkie.
Sztuczne oświetlenie - aby zobaczyć wideo przedstawiające możliwości sztucznego oświetlenia kliknij tutaj.
Oświetlenie jest kluczowym elementem tworzenia odpowiedniego nastroju w scenach. Za pomocą Render[in] możesz:
- symulować oświetlenie słoneczne
- symulować noc i dzień
- tworzyć świecące obiekty 3D
- tworzyć gładkie cienie
|