Renault Master - 2.5D
Rok produkcji 1999
Przebieg - 280 tyś km (autentyczny)
Pochodzenie - 1 właściciel, zakupiony w Polskim salonie, użytkowany przez 1 osobę
absolutnie bezwypadkowy, nieporysowany a w środku nie palone a w dodatku cały czas garażowany.
Dlaczego tak mały przebieg - samochód służył do rozwożenia produkcji z małego zakładu (zatrudnione 3 osoby) a dystrybucja dotyczyła jedynie województwa lubelskiego oraz odbywała się co 2 tygodnie. Przebieg 280 tyś km jest autentyczny - oczywiście są tańsze oferty np takie z przebiegiem 160 tyś, 170 tyś ideały które zostały dopiero co sprowadzone. Po co to pisać takie bzdury - jak wytłumaczyć kierownicę gładką jak pupa niemowlaka skoro jest ona tak wykonana że zaczyna się zużywać dopiero przy przekroczeniu 300 -400 tyś km. Ile przebiegu mają takie samochody? Trudno powiedzieć można albo kupić i mieć nadzieje, że faktycznie albo popytać handlarzy (400 tyś km mają egzemplarze 3-4 letnie, starsze na handel to 800 tyś albo i więcej) ale oczywiście cuda się zdarzają więc można kupić i taki.
Samochód nigdy nie był uderzony, nie jest nawet porysowany, wszędzie oryginalny lakier w żółtym słonecznym kolorze, jest to krótka i najniższa wersja mastera, długość przestrzeni ładunkowej to jakieś 260 cm.
Wnętrze bagażowe jest ocieplone, wyłożone miękkim wzmocnionym materiałem, dołożona do tego jasna podsufitka. Na podłodze położona wodoodporna sklejka oraz przykryta grubą transportową gumą. W tej chwili we wnętrzu są jeszcze regały ale można je zdemontować w 10 minut.
Samochód wyposażony w:
poduszka powietrzna kierowcy
wspomaganie kierownicy
przyciemniane tylne szyby
klimatyzacja (jeżdżony był bardzo mało - rok temu zabrakło gazu i zerwał się pasek z napędu i już tego nie robiłem)
Komplet dodatkowych felg stalowych wraz z oponami w dobrym stanie technicznym (na wyposażeniu są opony letnie i zimowe)
Radio CD pioneer
Stan techniczny samochodu z racji przebiegu jest idealny, silnik pali bardzo dobrze (założony rok temu nowy akumulator CENTRA) nie bierze oleju, nie ma wycieków itp, skrzynia biegów bez zastrzeżeń, we wrześniu wymieniony został hydrauliczny docisk sprzęgła a w lipcu założona nowa oryginalna chłodnica (tamta miała małą nieszczelność) poza tym samochód nie wymagał napraw i jest gotowy do jazdy. Samochód umyty i w garażu czeka na nowego właściciela (w tej chwili nie jest już użytkowany z racji zamknięcia działalności.
Samochód był serwisowany w serwisie Renault do przebiegu jakieś 100 tyś, potem już u zaprzyjaźnionego mechanika. We wnętrzu nie było nić grzebane, deska rozdzielcza nie rozkręcana (nie ma żadnych śladów nawet na wkrętach) można wszystko sprawdzić. Kierownica i gumy na pedałach są w bardzo dobrym stanie (i nie są wymieniane) We wnętrzu jest poprowadzona instalacja do podłączenia CB radio.
W razie pytań podaję telefon 609 [zasłonięte] 609