DOSŁOWNE TŁUMACZENIE NAZWY OZNACZA:
SZEROKOŚĆ GEOGRAFICZNĄ
PRAWIDŁOWE TŁUMACZENIE:
STANDARD WYŻEJ
Wygląd zewnętrzny luksusowego samochodu Renault jest niemal idealny. Tył samochodu nawiązuje do Lexusa LS 460 a przód do jednego z Chevroletów, co daje dosyć nietypowe połączenie, jednakże jak najbardziej poprawne. Delikatna linia nadwozia w połączeniu z subtelnym podkreśleniem detali sprawia, że jest to wręcz wymarzony samochód dla osób poszukujących komfortu oraz pragnących pozostać w jakiś sposób niezauważonymi na drodze.
We wnętrzu panuje pełen luksus. Skórzane siedzenia, z automatyczną regulacją, o trzy stopniowym systemem podgrzewania, o czterostopniowym systemie masażu w siedzeniu kierowcy, nawigacja satelitarna firmy Carminat, trzystrefowa automatyczna klimatyzacja, oczyszczacz powietrza i wiele innych detali.
Jedną z rzeczy wyróżniających Latituda jest rozbudowany system masażu wbudowany w siedzenie kierowcy. Główną funkcją takiego rozwiązania jest przede wszystkim poprawienie samopoczucia kierowcy. Cztery tryby pracy umożliwiają dobór odpowiedniego masażu relaksującego kierowcę. Dodatkowo, kiedy nie używamy funkcji masażu możemy regulować napełnienie poduszek umieszczonych w oparciu siedzenia.
Deska rozdzielcza Latituda jest wykonana z dobrych materiałów. Obsługa panela jest prosta i intuicyjna. Jest to ważna cecha w szczególności podczas jazdy, ponieważ nie absorbuje kierowcy. Duży kolorowy wyświetlacz jest wbudowany w centralną cześć deski rozdzielczej. Jest to idealne miejsce ze względu na dobrą widoczność i czytelność.
Tablica rozdzielcza jest wykonana w nowej technologii z ekranem TFT czyli „Thin Film Transistor”. Oznacza to bogatszy i czytelniejszy ekran umożliwiający wyświetlanie użytecznych informacji we właściwym momencie. Dodatkowo obwódki zegarów, są wyjątkowo czytelne, są podświetlane na biało. Jest to ciekawy zabieg stylistyczny, który dodaje i podkreśla wyjątkowość samochodu. Oczywiście można takie podświetlenie wyłączyć przez zmniejszenie jego intensywności.
System nagłośnienia Bose działa perfekcyjnie. Dźwięk wydobywający się z głośników jest czysty, bez żadnego rodzaju szumów czy zgrzytów, nawet przy maksymalnie ustawionej głośności. Możliwość odtwarzania zewnętrznego nadajnika występuje jedynie poprzez podłączenie urządzenia kablem USB bądź AUX. Pewną rekompensatą braku Bluetootha jest wbudowana sześcio płytowa zmieniarka płyt.
Jednostka napędowa to trzylitrowy diesel w układzie V6 o mocy 240 KM i maksymalnym momencie obrotowym 450 Nm. Jest to idealny silnik do tego typu samochodu. Zapewnia on dobre przyśpieszenia samochodu przy umiarkowanym zużyciu paliwa. Połączenie z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów jest wygodnym rozwiązaniem, Ekonomicznością jednostki napędowej przyszły użytkownik będzie mile zaskoczony. Średnie zużycie paliwa w cyklu miejskim jest na poziomie 10.9 l/100 km, w cyklu zamiejskim 6.6 l/100 km, a w autostradowym nie przekracza 8.3 l/100 k m.
Prowadzenie samochodu to czysta przyjemność. Dobre tłumienie nierówności, jak i dosyć precyzyjny układ kierowniczy sprawiają, że Latitude to wymarzony samochód wyprawowy. Przejechanie nim jednego dnia 1000 km nie jest żadnym szczególnym wyzwaniem, oczywiście trzeba brać pod uwagę zasadność tego typu podróży ze względu na kierowcę. Przy maksymalnej prędkości autostradowej (140 km/h) we wnętrzu tłumienie hałasu jest bardzo dobre. Może jedynie przeszkadzać kiepska muzyka, z radia.
Prawdziwy urok Renault Latituda poznamy jednak dopiero wtedy, gdy zasiądziemy wygodnie jako pasażer (niezależnie czy z tyłu czy z przodu). Można powiedzieć, że to dla nas kompletny relaks ze względem na komfort podróżowania.
Prezentowany do sprzedaży pojazd jest krajówką w pełni serwisowaną, istnieje możliwość kontroli, sprawdzenia pojazdu w dowolnej autoryzowanej stacji obsługi. Latitude jest w ciągłej eksploatacji, można go obejrzeć w Krakowie, Bielsku bądź w Polance Wielkiej po wcześniejszym umówieniu. Więcej informacji udzielam telefonicznie 503[zasłonięte] 291