Normal
0
21
false
PL
X-NONE
Renault Laguna II Grandtour (Kombi) 1,9 dCi Privilage Diesel
Cena: 25 500 złotych
Olej napędowy
Rok produkcji 2007
W Polsce od marca 2009
II właściciel – samochód użytkowany wyłącznie przez kobietę, stan bardzo dobry
Przebieg 73 tys. km
Moc silnika 96 KW
Przegląd do 2 grudnia 2012 roku
Ubezpieczenie do 17 marca 2013
Wymiana oleju za 9 tys. km
Nieuszkodzony.
Skrzynia biegów manualna 6 biegów + wsteczny
Dwie karty „Free Hands” – wolne ręce
Samochód jest trzecim samochodem w rodzinie, stąd stosunkowo mały przebieg, kupiony ze względu na małe dziecko (przewożenie wózka), teraz taki duży pojazd jest nam zbędny. Samochodem jeździ od zakupu kobieta, jest bardzo zadbany, posiada lekkie przytarcia z parkingów widoczne na zdjęciach, z ceny opuszczamy 1 000 złotych na naprawę tych drobiazgów.
Samochód ma wymieniony niedawno pasek rozrządu, od tego czasu przejechał około 200 kilometrów, w zasadzie głównie stał.
Wersja jest bardzo bogata i efektowna (widnieje na oficjalnej książce użytkowania Renault wydanej przez Renault – tzw. wersja flagowa). Komputer pokładowy sterowany jest w dźwigni włącznika wycieraczek oraz joystickiem na konsoli w miejscu w którym zazwyczaj jest dźwignia hamulca ręcznego (hamulec jest sterowany elektronicznie, uchwyt pod kierownicą, z lewej strony nad dźwignią otwierania klapy silnikowej).
Obsługa nawigacji również w dźwigni migaczy (nawigacja mówi w języku angielskim)
Samochód sprowadzony z Francji – stąd taka bogata wersja.
- klimatyzacja Climatronic dwustrefowa z filtrem przeciwalergicznym
- Air Bagi + boczne poduszki powietrzne + kurtyny powietrzne-ABS + EBV
-układ wspomagania nagłego hamowania
-3 zagłówki tylne regulowane
- podłokietnik ze schowkiem na tylnej kanapie
-3 tylne pasy bezpieczeństwa 3-punktowe
-ISOFIX na tylnych bocznych siedzeniach
-przednie pasy bezpieczeństwa z ogranicznikami napięcia
-karta Renault z systemem handsfree
- firmowy układ blokady zapłonu (immobiliser)
-wspomaganie układu kierowniczego
-szyby przednie opuszczane elektrycznie z włącznikiem impulsowym ze strony kierowcy
-kolumna kierownicy z regulacją wysokości i głębokości
-fotel kierowcy i pasażera z regulacją we wszystkich kierunkach z reg. podparcia lędźwi
-elektryczne lusterka boczne w kolorze nadwozia składane i podgrzewane, przyciemniane
-elektrycznie podnoszone szyby tylne
-reflektory przeciwmgielne
-ABS i ESP
-skórzana gałka dźwigni zmiany biegów i skórzana kierownica
-centralny podłokietnik z dwoma schowkiem
-felgi ze stopów lekkich 16" – dwa komplety opon (zimowe o letnie)
-tapicerka skórzana łączona z alcantarą
-szyba przednia odblaskowa, lusterko elektrochromatyczne (ściemnia się automatycznie)
- Tiptronic – regulacja szybkości oraz ograniczenia szybkości (niezależnie) włącznik na konsoli sterowanie w kierownicy
- czujnik deszczu
- czujniki parkowania (tył)
-System audio Cabasse Auditorium (topowy, genialnie gra) z CD (zmieniarka ukryta w kokpicie na 6 płyt, w tym dwie z możliwości MP3), regulacja w joysticku na konsoli obok lewarka zmiany biegów oraz w kierownicy;
- firmowy system automatycznego łączenia z telefonem GSM przez bluetooth (nie potrzeba żadnej instalacji)
-system kontroli ciśnienia w oponach
-żaluzje na tylnych bocznych szybach
-szyby tylne i od strony pasażera z wyłącznikiem impulsowym i systemem zapobiegającym przycięciu palców
-reflektory xenonowe ze spryskiwaczami teleskopowymi (ukryte w zderzaku), żarniki wymienione zimą tego roku na oryginalne Philipsa (oba)
- Firmowa nawigacja satelitarna z aktualną mapą (proste uaktualnienia przez wymianę płyty CD-Rom na aktualniejszą wersję bez konieczności programowania)
Samochód ma bardzo dużo schowków, gniazd zasilania typu „zapalniczkowego”.
W samochodzie nigdy nie palono papierosów!
Jest bardzo czysty i zadbany.
Wersja bardzo dynamiczna (wręcz zdumiewające przyspieszenie) i zarazem ekonomiczna. W mieście zimą nie przekracza 9 litrów, na trasie rekordowy przejazd bez szaleństw 5,2l/100km (przy włączonej klimatyzacji).
KONTAKT TELEFONICZNY POD NUMEREM 601-[zasłonięte]-610 (PIOTR) lub 692-[zasłonięte]-232 (KAMIL)