Witam,
do sprzedania mocne (150konny silnik M9R) i bardzo wygodne auto Renault Laguna w wersji po liftingu z 2007 roku (wersja Privilage z wbudowaną nawigacją i ostatnimi mapami do tego modelu tj. v32 Europa, systemem HandsFree, dwustrefowym klimatronikiem, tapicerką skóra+alcantara, relingami dachowymi, kurtynami słonecznymi, tempomatem, ogranicznikiem V, automatycznie składanymi i podgrzewanymi lusterkami, czujnikiem zmierzchu, czujnikiem deszczu, systemem ISOFIX w tylnej kanapie, fotochromatyczne lusterko wsteczne, ESP, ABS, etc.).
Auto sprowadzone zostało do Polski z Włoch w 2010 roku z przebiegiem ok. 120.000 KM, w 2013 roku odkupiłem je od drugiego właściciela z przebiegiem ok 162.000. Obecnie ma 183.650. Wersja bez filtra cząstek stałych (DPF) oraz na łańcuchu rozrządu.
Autko w ciągłym użytkowaniu. Przegląd 07.15; OC 06.15.
Na trzecim zdjęciu widać lekkie wgięcie drzwi pasażera (w grudniu 2014 na parkingu wjechała we mnie corsa na wstecznym...) na szczęście uszkodzenie jest niewielkie, nie dostał ani próg ani boczne elementy nadwozia. Szyba cała, lakier etc. OK, więc kto sprytniejszy znajdzie sobie drzwi w tym samym kolorze (ok. 150-300 zł na allegro) i przerzuci bebechy lub będzie jeździł jak jest. Jest to też najtańsza opcja- szpachla z malowaniem etc. od 650 do 1300 wg cen, które mi podano w warsztatach. Auto wyposażone jest w system HandsFree ale nie działa lewa strona (czujniki kupiłem i trzeba je zamontować). Poza tym auto nie ma żadnych ukrytych wad i jest w świetnym stanie.
Posiadam FV na wymieniane części i roboty oraz świadectwa kontroli. Auto ma zregenerowane oryginalne aluminiowe felgi. Sprzedaję je razem z kompletem opon Dunlop BluResponse z 2014 roku. W cenie auta drugi komplet kół- opony zimowe Fulda Kristall Montero, które kupiłem w październiku 2013 roku razem z kompletem NOWYCH felg stalowych.
Poza tym w aucie wymienione są wszystkie płyny tj.
1. Olej - zmiana przy 185000km dla interwału 15000km, który można wydłużyć maksymalnie do 190000km (standardowy interwał). Ja olej zmieniam często dlatego ustaliłem interwał na 15000km. Zalany Motul 8100 X-Clean z normami R700 i R710. Użyłem wcześniej płukanki LiquiMoly 2640.
2. Płyn hamulcowy został zmieniony przy okazji nowych tarcz i klocków - komplety na przód i tył (Bosch + Hella Pagid) w 2014r.
3. Płyn chłodzący w 2014r.
4. Płyn w układzie kierowniczym w 2014r.
5. Olej w skrzyni biegów, producent mówi, że nie trzeba (?), mechanicy mówią, że zawsze warto- zalany oryginalny ELF NFJ dla skrzyń 6 biegowych o oznaczeniu PKJ :-)
Do tego oczywiście zmieniłem filtr powietrza, kabinowy etc. oraz nabiłem i ozonowałem klimatyzację. Wszystko w 2014 roku, więc jak ktoś chce przyoszczędzić to jeszcze nie trzeba dokonywać tych czynności może poza filtrem powietrza. W drzwiach kierowcy zmieniłem podnośnik szyby (padł ślimak, jest założony nowy firmowy komplet z prowadnicami a nie chińczyk!). Dokonałem też wielu innych czynności jak np. skompletowałem wkład w bagażniku (brakowało lewarka, gaśnicy i apteczki), pranie całej tapicerki, systematyczne woskowanie nadwozia, zestaw antykradzieżowy na kołach, zawsze nowe wycieraczki i wiele wiele innych. Komplet gumowych dywaników na sezon jesień-zima również jest.
W zawieszeniu zaraz po zakupie zmieniłem równie sporo części oraz zrobiłem kompleksową geometrię.
1. Amortyzatory L+P (Sachs),
2. Łożyska kolumny L+P (SNR)
3. Końcówka drążka P (Lemforder)
4. Drążek L (Ruville)
5. Sworzeń L (Ruville)
6. Końcówka drążka L (Ruville)
W silniku nic nie cieknie, nie był też myty- bynajmniej przeze mnie, co każdy sobie może zweryfikować. Akumulator przeszedł testy i nie wymaga ani wymiany ani ładowania (pomiar 11.2014 - S.Tech 87%, S.Nał 83%). Nie miałem też nigdy żadnych problemów z systemem wtrysków czy komputerem. Dwumas nie stuka, sprężarka nie świszczy- wyrażam zgodę na sprawdzenie auta w dowolnym ASO :-)
Oczywiście odbiór jedynie osobisty. Zostaw w spokoju komisowe trupy lub auta, które poza benzyną niczego innego nie widziały. Zapraszam do Szczecina na jazdę próbną oraz oględziny. Warto! 691-[zasłonięte] -161