Witam,
do sprzedania samochód Renault Laguna 2, w wersji liftback, rok produkcji 2003. Silnik benzynowy 1,8 (122kM), manualna skrzynia biegów. Do odebrania w Warszawie.
Zdjęcia ubogie, dodam może jutro lepsze i lepiej obrazujące zarówno wnętrze jak i wygląd zewnętrzny samochodu.
Samochód w pełni sprawny technicznie, przegląd techniczny ważny do marca 2015, ubezpieczony, na bieżąco eksploatowany. Sprzedawany prywatnie.
Wyposażenie w wersji privilege obejmuje poza standardowymi już elementami klimatyzację automatyczną, czujniki parkowania z tyłu, podgrzewane fotele przednie, półskórzaną tapicerkę, fotochromatycne lusterko wsteczne, felgi aluminiowe, delikatnie przyciemnione szyby, czujnik zmierzchu, czujnik wycieraczek, czujniki ciśnienia powietrza w kołach, rolety w oknach tylnych, mocowania ISO FIX (w tym możliwość dezaktywcji poduszki powietrznej z przodu). Wszystko sprawne. Samochód wygodny, w założeniach bardzo bezpieczny (wiele poduszek i kurtyn powietrznych)
Półskórzana tapicerka wykończona wysokiej jakości welurem, bardzo przyjemna w dotyku i łatwa w czyszczeniu (kolor szary). Samochód użytkowany przez nas 4 lata.
Zakupiony przez poprzedniego właściciela w polskim salonie. Rzetelnie serwisowany. Przebieg prawdziwy. Jesteśmy jego drugimi właścicielami, kupiony od osoby rzetelnej, bardzo dbającej o stan techniczny samochodu.
Mankamenty techniczne:
- o ile to jest mankamentem, powoli zbliża się czas na wymianę rozrządu (koło zmiennych faz rozrządu jest OK);
- podczas otwierania drzwi kartą (nie ma tradycyjnych kluczyków!) słychać głośną pracę zamka kierowcy - zgrzyt; oczywiście zamek działa, niemniej jak mi wiadomo jest to objaw zużycia jednego z elementów zamka - zapewne do wymiany nawet we własnym zakresie (w użytkowaniu to nie przeszkadza w żaden sposób, z tego też powodu nie zostało usunięte); karty nie są najwyższej trwałości, jedna wróciła z naprawy, druga chodzi ciężko (kwestia styków wewnątrz karty - naprawa 50 - 100 zł, ja płaciłem 50 plus wysyłka :) );
- o ile wnętrze samochodu jest utrzymane ładnie - jak na jego wiek - to z zewnątrz posiada on dość sporo estetycznych minusów,
1) zarysowań - tylne prawe drzwi zostały przez żonę tak często już porysowane, że zakupiłem nowe (o tym samym kodzie lakieru) - niemniej jeszcze nie zamieniłem - brak czasu i pewnie umiejętności (a mechanicy nie chcą się podjąć wydawałoby się prostej czynności z powodu jej nieopłacalności - zapewne zostanie to do ogarnięcia przez potencjalnego nabywcę samochodu), drzwi oczywiście w zestawie;
2) na dachu widnieją ślady po gradobiciu, nie są one wyraźne, ale dostrzega się je z bliska; nie są one dużych rozmiarów, ale są;
3) przy przerysowaniu drzwi tylnych przerysowany został również tylny błotnik i nie został ładnie pomalowany - drzwi były malowane kilka razy i dalej konsekwentnie zarysowywane :), aż odpuściłem i jak wspomniałem wyżej, kupiłem używane zamienniki;
4) z lewej strony, dla równowagi, również w rogu błotnika samochód został zarysowany;
Więcej mankamentów techniczno - użytkowych nie stwierdziłem.
Samochód posiada dwa komplety opon, niemniej dobiegają one końca swojej wartości użytkowej - pewnie jeszcze po jednym sezonie dadzą radę.
Stan techniczny dobry. Na bieżąco wykonywano wszelkie naprawy, których zresztą poza wymianą sprzęgła oraz dwóch cewek - nie było. Reszta to zwykłe wymiany części zużytych, głównie w zawieszeniu (a więc amortyzatory przednie, tuleje zawieszenia tylnego, sworznie, etc. - a więc wszystko co istotne).
Najistotniejszą naprawą była wymiana kompletnego sprzęgła - około 2 lat temu.
Samochód obecnie bez wkładu finansowego w tej mierze. Jak wyżej wspomniałem, w marcu "z marszu" przeszedł przegląd. A więc samochód, jak każdy inny używany.
Potencjalnych prywatnych nabywców, w mojej ocenie może zachęcać pewny przebieg auta, jego bezwypadkowa historia (bezwypadkowa w sensie poważnej kolizji, czy też wystrzelenia poduszek - przetarcia, otarcia oczywiście były :) ), krajowe pochodzenie, dobry stan techniczny i dość wysoki komfort. Samochód szczególnie dobrze sprawdza się przy wożeniu małych dzieci (cichy silnik, wygodne zawieszenie, mocowania ISO FIX, rolety w tylnych szybach, możliwość dezaktywacji poduszki pasażera). Zwykle powoziła go żona, ja ceniłem sobie w nim komfort oraz w istocie niskie koszty utrzymania, jak na samochód tej klasy. Samochód jeździł jako drugi w rodzinie z rocznymi u nas przebiegami do około 6000 km. Kupiony do rozwożenia dzieci, w praktyce jeździł również w długie trasy po Polsce. W obu przypadkach - sprawdził się. Jeden z wygodniejszych prowadzeniu, jakie posiadałem, a było ich trochę :) Szczególnie dla miłośników zawieszenia typu francuskiego, mało sztywnego.
Dla potencjalnych nabywców z przeznaczeniem na handel - w mojej ocenie zalety chyba podobne - pewne pochodzenie z polskiego salonu, mały stosunkowo przebieg, dobrze utrzymane wnętrze, bogate wyposażenie, pewna bezwypadkowa historia. Niemniej dla wybrednych klientów wymaga "liftingu".
Cena oczywiście do negocjacji. Sprzedam go pierwszej osobie, z którą dojdę do akceptowalnego porozumienia. Nie jest to drogi samochód, nie oczekuję "kosmicznych" ofert. Proszę o ewentualny kontakt: 531 [zasłonięte] 612. Pozdrawiam.
Mail allegrowy ([zasłonięte]@gmail.com)
P.S. Dodaję nowy filtr kabinowy. Nie chce mi się go już samodzielnie wymieniać :) A był wymieniany co roku.