Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Renault Clio 1.8 16V 94r.

16-07-2012, 11:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5 000 zł     
Użytkownik tekelec
numer aukcji: 2431603567
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 1619   
Koniec: 03-07-2012 09:14:03
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Z przykrością muszę wystawić swoją niedzielną zabawkę. Siła wyższa. Auto kupiłem pod koniec 2010 roku w opłakanym stanie z myślą odbudowy i przygotowania auta do rajdów. Samochód po maniaku tuningu z jakimiś dziwnymi progami, zderzakami, wszystko badziewnie zaszpachlowane, powywalane zamki etc. W miarę inwestycji i postępów postanowiłem przywrócić je do oryginału ze sportowym zacięciem. W samochód włożono dużo pracy, serca i pieniędzy. Auto zrobiło przez ten czas zaledwie kilka tysięcy kilometrów. Nie chciałem jeździć i psuć póki nie było dobrze. Przez ten czas naprawiono i wymieniono wiele:



UKŁAD DOTOLOWY: 

- wyprowadzenie brakującej rury pod zderzak

- naprawa pękniętej obudowy filtra

- wymiana filtra

- wymiana silniczka krokowego i naprawa jego przewodów

- czyszczenie przepustnicy

- wymiana czujnika temperatury powietrza


UKŁAD CHŁODZĄCY:

- wymiana chłodnicy

- wymiana termostatu

- uwolnienie zgniecionego przewodu spod łapy

- wymiana zbiorniczka płynu

- wymiana dwóch czujników temperatury płynu


UKŁAD WYDECHOWY

- kompletny układ wydechowy z nierdzewki (2" na 2 tłumikach przelotowych RM Motors)

- wymiana sondy oraz naprawa jej instalacji


UKŁAD HAMULCOWY:

- wymiana tarcz i klocków, przód i tył (TRW)

- regeneracja tylnych zacisków

- wymiana przewodów hamulcowych (HEL - dożywotnia gwarancja, opłot stal + włókno węglowe)

- wymiana linek hamulca ręcznego

- obspawanie tylnego mocowania linek


ZAWIESZENIE I NAPĘD:

- wymienione sanki i wahacze (piaskowanie malowanie) + nowe tuleje sanek, tuleje wahaczy, sworznie, nowa poduszka pod silnikiem "ósemka"

- wymiana drążków kierowniczych 

- wymiana przegubów

- wymiana uszczelniacza lewej półosi + wymiana oleju w skrzyni

- wymiana linki sprzęgła

- wymiana linki gazu

- wymiana łożysk przód i tył

- amortyzatory KYB + sprężyny Eibach + łożyska SNR


Oprócz tego:

- nowy akumulator Bosch (z kwietnia)

- demontaż gazu

- trzykrotna wymiana oleju + filtr

- wymiana paska klinowego

- regeneracja alternatora

- wymiana świec


KAROSERIA:

- kompletna odbudowa karoserii w tym wymiana progów, tylnych błotników, łatanie wszystkich dziur, nowy lakier, przywrócenie detali do oryginału (listwy dachowe, boczne, znaczki etc.)

- nowy lakier

- konserwacja podłogi

- wymiana zderzaka przedniego i tylnego na oryginalny

- naprawa mocowań przednich błotników

- wymiana drzwi na manuale z zamkami

- wymiana klapy na oryginalną (z zamkiem, wycieraczką etc.)

- mocowanie koła zapasowego Sparco w bagażniku


 

 

Przez te półtora roku auto zrobiło tylko kilka tysięcy km, ale wymieniłem chyba połowę samochodu, bez oszczędzania, zawsze porządnie. Jak widać buda po generalnym remoncie. Przed zimą włożone nowe zawieszenie przód (KYB + Eibach) i wydech z nierdzewki (2" na dwóch przelotowych RM Motors). Zimę przestał w garażu, potem trafił do blacharza. Po zimie włożony nowy akumulator Bosch i zalany nowy olej. Auto nie jest idealne ale jest świetną bazą. Na tą chwilę należałoby zrobić napinacz paska klinowego i linkę prędkościomierza (ta ze skrzyni z czujnikiem), no i jakieś pierdoły np. podpiąć prąd do wycieraczki tylnej.

Do auta dorzucam nową rozpórkę OMP, cztery koła zimowe z oponami i jeszcze chyba ze dwie felgi takie jak na aucie. i jakieś pierdoły jak błotnik, krokowy i co tam znajdę.

Przykro mi się pozbywać, ale może ktoś przygarnie i zrobi z niego idealną 16tkę i będzie miał radochę przed każdym zakrętem. Świetne auto do nauki, dość wymagające. Fajna baza do KJS czy nawet RPP czy GSMP. Zainteresowanym mogę przedstawić historię serwisową oraz zdjęcia z przebiegu odbudowy blacharskiej. Zdjęcia aktualne, tylko się lekko usyfił po drodze:)

 

Proszę pisać lub dzwonić pod nr 502 [zasłonięte] 886