Samochód idealny jako dawca części. Jestem pierwszym właścicielem w kraju, w tym roku wbita ostatnia pieczątka w dowód rejestracyjny. Samochód oryginalnie posiadał silnik 1.7 F3N, 73 KM. W listopadzie zeszłego roku przeszczepiony silnik F7P 1.8 16v, w czerwcu 2011 potwierdzona fabryczna moc na hamowni 140,5 KM @ 6550 RPM i 156 Nm @ 4525 RPM. Długa skrzynia więc i spalanie niskie- w trasie spokojnie 6,5-7l w mieście 10-12 w zależności od stylu jazdy. Silnik pali od strzała, mocny, żwawy, piękne brzmienie. 3000km temu wymieniony olej na motula 10W40, w zestawie filtr stożkowy z osłoną. Przez 6 lat przeszedł długą drogę, obecnie wyposażony w:
-szyberdach ręczny (dołożony w salonie w Niemczech)
-skórzana tapicerka z 16v
- fotele kubełkowe, podgrzewane
-wykładzina wnętrza i bagażnika z R19 Baccara
-czarna półka i parapety z 16v
-Zderzaki w całości lakierowane z 16v,
-Progi z R19 16v ph1
-lampy 2 komorowe z 16v
-zółte halogeny,
-dokładka z laguny ph1 fl
-zawieszenie sportowe Weitec -60 praktycznie nowe,
-belka tylna z hamulcami tarczowymi (praktycznie nowe, tarcze nominał)
-przednie hamulce z 16v (największe seryjnie montowane)
-przygotowane drzwi pod car audio (wygłuszone + dystanse z Mdf)
-elektryczne szyby i lusterka -komputer pokładowy (spalanie chwilowe, średnie, predkość, zasięg itp)
-centralny zamek fabryczny na podczerwień
-kierownica skórzana z poduszką
-gałka zmiany biegów z 16 + skórzany mieszek
-tzw. "niski" spoiler - fabryczy do R19
Kilka dni temu miałem stłuczkę - uszkodzenia jak na zdjęciach.
Z tego co udało mi się zauważyć: uszkodzone elementy: lampa, grill, zderzak, maska, błotnik, pas przedni, zbiorniczek spryskiwaczy, zbiorniczek wspomagania, chłodnica, sanki (w związku z tym że są przykręcone do pasa przedniego), prawa strona pod błotnikiem, mocowanie maski w podszybiu.
Z tego co widać, koła na swoim miejscu, samochód odpala, jeździ o własnych siłach, kielichy proste więc zasadniczo nie został z niego precel. Drzwi pasażera otwierają i zamykają się normalnie, wszystkie szpary ok. Buda zasadniczo bez korozji (jeden mały wykwit przy tylnym nadkolu), progi zdrowe. Samochód do tego zdarzenia był bezwypadkowy - potwierdzone w lato miernikiem lakieru, nie był nawet nigdzie lakierowany poza fabryką.
Do samochodu dodaję:
1) prawy błotnik pod kolor (ten zniszczony miał słaby lakier i kupiłem nowy pod kolor ale nie zdążyłem wymienić)
2) lampy 2 komorowe, oryginalne Valeo, elektryczne - będą do założenia w miejsce uszkodzonej
Interesuje mnie szybkie rozwiązanie problemu- cena okazyjna, samochód do naprawy we własnym zakresie - Ja przynajmniej wolałbym na miejscu kupującego samemu sobie go naprawić - będzie miał pewnośc tego co zostało zrobione i jak. Kluczowy element- lampy 2 komorowe z kierunkowskazami w komplecie dodaję w zestawie - po to żeby nowy właśiciel utrzymał zamysł stylistyczny pojazdu. Halogeny też przeżyły więc-> dochodzą w komplecie. Zdjęcia przedstawiają samochód z lata tego roku, ostatnie 3 pokazują uszkodzenia.
Linki:
uszkodzenia:
Ubezpieczenie i OC do 08.2012, w dowód wbity gaz po którym nie ma śladu w samochodzie (po swapie nie zakładałem)
info pod numerem 509 [zasłonięte] 780, email: [zasłonięte]@gmail.com
Samochód stoi w Warszawie na Bielanach.
Odbiór oczywiście na lawecie.
Cena minimalna nie jest wysoka - chcę szybko załatwić sprawę.
Dowód rejestracyjny, karta pojazdu jest.
Mogę dorzucić reduktor LPG, instalację i zbiornik 50l do bagażnika z homologacją i papierem do 2016 (jeżeli dobrze pamiętam)
Dodano 2[zasłonięte]012-01 13:56Oczywiście alufelgi na zdjęciach - jeżeli kup teraz lub minimalna zostanie osiągnięta - w cenie. opony fulda 195/50 kupione w lato w zeszłym roku w bdb stanie. Dodatkowo dorzucam dystanse kół (niezamontowane) 15mm - 4 szt, i komplet stalowek zimówkami na których stoi samochód.