Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Religie publiczne w nowoczesnym świecie

21-07-2014, 15:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28.64 zł     
Użytkownik Lideria.pl
numer aukcji: 4354405408
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 21-07-2014 14:55:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

biuro

Lideria - Biuro

+48 22[zasłonięte]695-45
lideria.biuro[zasłonięte]@lideria.pl


dostawa
Sprawdź szczegóły w :
"Dostawa i płatność"

Odbiór osobisty
w Warszawie

Nie wysyłamy paczek
za granicę.






produkt

Religie publiczne w nowoczesnym świecie

Autor: Jose Casanova

ilość stron: 400
oprawa: miękka
format: 140x200

data wydania: 2005
wydawca: Nomos

EAN: 979[zasłonięte][zasłonięte]85088

Książka natychmiast po wydaniu zyskała niegasnącą po dziś dzień popularność. W 1995 roku Jose Casanova otrzymał prestiżową nagrodę Society for the Scientific Study of Religion Distinguished Book Award, a w kolejnych latach książka została przetłumaczona na japoński, hiszpański, włoski, arabski i indonezyjski. Casanova po raz pierwszy podważył w sposób systemowy tezy teorii sekularyzacji i prywatyzacji, a jednocześnie skontrował je własną propozycją znaną dziś jako teoria deprywatyzacji religii.

    Jak nie płacić za dostawę?


    1. Przy zakupie dowolnej pozycji z kategorii:  Darmowa dostawa
    2. Do pozycji oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty
         z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!
    

Jak kupić przedmioty z kilku naszych aukcji
i zapłacić tylko raz za dostawę?


1. Dodaj wszystkie zakupione u nas PRZEDMIOTY do koszyka      
2. Przejdź do koszyka, zaznacz wybrane pozycje i kliknij przycisk  


Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno!
Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku.