Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RELATIONSHIP MARKETING Tracy Harwood, Tony Garry

26-10-2014, 4:47
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 273 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643464202
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 04:55:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66934, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71142, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40936, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09277, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76790, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66934, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71142, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40936, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09277, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76790

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Relationship Marketing

RELATIONSHIP MARKETING Tracy Harwood, Tony Garry

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Tracy Harwood, Tony Garry, Anne J Broderick
Language: English
Publisher: McGraw-Hill Higher Education
Publication Date: 1 Feb 2008
Dimensions: 18.8 x 1.9 x 24.8 cm
Format: Paperback
Pages: 264
Condition: NEW
Product_ID: AA77[zasłonięte]221

 

 

This book provides a comprehensive introduction to the key theoretical concepts and models of relationship marketing. Drawing on existing literature and current thinking, ''Relationship Marketing'' explores the different perspectives on the subject and presents them in relation to a range of practical contexts, including the public sector, arts, professional services and virtual communities as well as the more traditional domains of marketing.Key features: a wide range of learning tools including mini-cases, discussion questions, activities and insights to help facilitate effective learning and provide frequent reinforcement; coverage of contemporary issues and topics including technology and virtual communities; and, the contexts section has an extensive range of cases that illustrate relationship marketing in practice. This section is designed to encourage the reader to strengthen and develop their own understanding of the subject. Designed specifically with the student in mind, it is the perfect companion for undergraduate students, postgraduate students and marketing practioners.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 STRATEGIC MARKETING Douglas West, John Ford

 STRATEGIC BRAND MANAGEMENT Percy

 BUSINESS RESEARCH METHODS Alan Bryman, Emma Bell

 CONSUMER BEHAVIOR J. Paul Peter, Olson

 PROJECT MANAGEMENT (WITH MS PROJECT CD ROM) Maylor

 RELATIONSHIP MARKETING John Egan