Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RELATIONSHIP MARKETING: CREATING STAKEHOLDER VALUE

27-10-2014, 3:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 260.40 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643432130
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 27-10-2014 03:10:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06483, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68509, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28404, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85509, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99463, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06483, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68509, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28404, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85509, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99463

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Relationship Marketing: Creating Stakeholder Value (Chartered Institute of Marketing)

RELATIONSHIP MARKETING: CREATING STAKEHOLDER VALUE

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Martin Christopher, Adrian Payne, David Ballantyne
Language: English
Publisher: A Butterworth-Heinemann Title
Publication Date: 30 Oct 2002
Dimensions: 15.6 x 1.4 x 23.4 cm
Format: Paperback
Pages: 264
Condition: NEW
Product_ID: A75A64D392

 

 

''Relationship Marketing: Creating Stakeholder Value'' extends the analysis of the change in the marketing rationale from a crude concern for increased market share to a strategy aimed at creating long-term profitable relationships with targeted customers. Offering a cutting edge vision of relationship marketing, ''Relationship Marketing: Creating Stakeholder Value'' is a seminal text for all students and managers in the field. With new up-to-date case materials and examples of best practice, the book covers all the stakeholder markets - employees, suppliers, influencers, customers and consumers - for which the relationship approach is critical. It also provides crucial advice on how to develop, integrate and implement the various strands of a successful relationship strategy. It is based on the best-selling first edition of ''Relationship Marketing'' and gives a comprehensive account of how to develop and implement a winning relationship strategy. It includes frequent vignettes to show how the theory works in practice.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 BUSINESS MARKETING MANAGEMENT: B2B Speh, Hutt

 CIM - 4 STAKEHOLDER MARKETING: STUDY TEXT

 UNDERSTANDING BUSINESS MARKETING AND PURCHASING

 RELATIONSHIP MARKETING: TEXT AND CASES Peck, Clark

 MARKETING RESEARCH: AN APPLIED APPROACH Malhotra

 RELATIONSHIP MARKETING John Egan