Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Relacje z mediami. Przewodnik [nowa]

04-03-2012, 12:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.40 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2097020019
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 5   
Koniec: 03-03-2012 18:07:28
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Relacje z mediami. Przewodnik

Herrling Tony, Schenkler Irv

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]60151
  • liczba stron: 152
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • wymiary: 145 x 205 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Dziennikarstwo gospodarcze uznawano jeszcze całkiem niedawno za dziedzinę marginalną bądź mało interesującą dla ogółu odbiorców. Obecnie zdarza się, że wiadomość ze świata biznesu jest newsem dnia. Przede wszystkim jednak odbiorcy informacji chcą wiedzieć, jak na co dzień funkcjonują przedsiębiorstwa i co jest przyczyną ich sukcesów bądź porażek.Niniejszy przewodnik zawiera praktyczne wskazówki dla każdego, kto chciałby się dowiedzieć, jak współpracować i skutecznie komunikować się z mediami - zarówno podczas kryzysu, jak i w czasie prosperity. Czytelnik dowie się, w jaki sposób funkcjonują media, a więc między innymi:co stanowi motywację dla prasy,dlaczego dziennikarze zajmują się określonymi rodzajami wydarzeń,w jakim celu dziennikarze zadają poszczególne pytania,w jaki sposób media decydują o wyborze materiału.Umiejętność kontrolowania relacji z mediami i skutecznego przekazywania im wiadomości może zadecydować o istotnej przewadze konkurencyjnej firmy. Korzystając z rad zawartych w tym przewodniku, przedstawiciele kadry zarządzającej, właściciele firm, pracownicy działów marketingu i wszyscy zainteresowani funkcjonowaniem mediów przekonają się, że umiejętności tej można się nauczyć.

    Wprowadzenie
    ROZDZIAŁ I
    Wytyczanie kursu: przygotowanie strategii medialnej
    1. Zrozumienie ogólnych zasad funkcjonowania mediów
    2. Analiza kanałów dostępu do mediów
    ROZDZIAŁ II
    Zarzucanie haczyka: rozwijanie aktywnych relacji z mediami
    1. Opracowywanie informacji interesujących dla mediów
    2. Poznawanie wpływowych dziennikarzy
    3. Efektywne wykorzystanie środków przekazu
    4. Angażowanie profesjonalistów z branży medialnej
    ROZDZIAŁ III
    Połów: gdy media wzywają
    1. Przygotowania do wywiadów w mediach
    2. Przeprowadzenie wywiadu
    ROZDZIAŁ IV
    Liczenie zdobyczy: relacje z mediami finansowymi
    1. Bieżące informacje finansowe
    2. Wydarzenie transformacyjne
    ROZDZIAŁ V
    Uszczelnianie statku: relacje z mediami w czasie kryzysu
    1. Zrozumienie mediów w sytuacjach kryzysowych
    2. Wybór strategii reagowania
    3. Opracowanie taktyki w relacjach z mediami
    Bibliografia
    Indeks

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.