Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!
Tytuł: Relacje z mediami
Autor: Irv Schenkler
ISBN: [zasłonięte]978-8301-517-0
Liczba stron: 152
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Data Wydania: 2009 r.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Cena:
tylko 34,48 zł
Opis przedmiotu
Dziennikarstwo gospodarcze uznawano jeszcze całkiem niedawno za dziedzinę marginalną bądź mało interesującą dla ogółu odbiorców. Obecnie zdarza się, że wiadomość ze świata biznesu jest newsem dnia. Przede wszystkim jednak odbiorcy informacji chcą wiedzieć, jak na co dzień funkcjonują przedsiębiorstwa i co jest przyczyną ich sukcesów bądź porażek.
Niniejszy przewodnik zawiera praktyczne wskazówki dla każdego, kto chciałby się dowiedzieć, jak współpracować i skutecznie komunikować się z mediami - zarówno podczas kryzysu, jak i w czasie prosperity. Czytelnik dowie się, w jaki sposób funkcjonują media, a więc między innymi:
co stanowi motywację dla prasy,
dlaczego dziennikarze zajmują się określonymi rodzajami wydarzeń,
w jakim celu dziennikarze zadają poszczególne pytania,
w jaki sposób media decydują o wyborze materiału.
Umiejętność kontrolowania relacji z mediami i skutecznego przekazywania im wiadomości może zadecydować o istotnej przewadze konkurencyjnej firmy. Korzystając z rad zawartych w tym przewodniku, przedstawiciele kadry zarządzającej, właściciele firm, pracownicy działów marketingu i wszyscy zainteresowani funkcjonowaniem mediów przekonają się, że umiejętności tej można się nauczyć.
Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!
- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)
- W ofercie ponad 60 tyś książek.