|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto
Pobranie
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Relacje w przestrzeni
publicznej (oryginalnie: Relations in Public. Microstudies of the
Public Order.) Mikrostudia porządku publicznego Goffman
Erving
Wydawnictwo: Wydawnictwo
Naukowe PWN ISBN:[zasłonięte]978-83-16694-6 Tłumaczenie:
Siara Olga Format: 12.3x19.3cm Ilość stron:
512 Oprawa: Miękka ze skrzydełkami Wydanie: 1,
2011 r. Opis: Relacje w
przestrzeni publicznej to kontynuacja i rozwinięcie wątków podjętych
przez Goffmana w pracy Zachowanie w miejscach publicznych. Autor
wnikliwie analizuje, czym jest porządek publiczny i jakie reguły
kierują zachowaniem osób zaangażowanych w interakcje bezpośrednie
(twarzą w twarz). To najlepszy wykład dotyczący takich technik
podtrzymywania porządku interakcji, jak wymiany obronne, wymiany
naprawcze, oznaczenia. Skinienia głowy, uniki wzrokowe, przypadkowe
gesty stają się w studium Goffmana niejako kodeksem drogowym życia
społecznego. Lektura obowiązkowa dla socjologów!
„W historii cywilizacji
zachodniej istnieje ciągłość oficjalnej ideologii moralnej
definiującej cechy, jakimi powinni się wykazać pełnoprawni mężczyźni
i kobiety podczas interakcji twarzą w twarz. Literatura poświęcona
dżentelmenom, która zaczęła powstawać w XVI wieku, stanowi zaledwie
jeden z wielu przykładów. Wymienia się tam klasyczne elementy
dobrego charakteru: szczerość, wdzięczność, sprawiedliwość, hojność.
Istnieją również obowiązki dotyczące zarządzania własnym ciałem,
niektóre zależne od płci, a niektóre wspólne obu: czystość, świeży
wygląd, powściąganie obżarstwa, siła i odwaga fizyczna, zręczność,
wdzięk i opanowanie. Wreszcie, istnieją również cnoty związane z
wykształceniem: wiedza, język i ogłada. [...] Badacze zachowania
zaniedbali ów wspólny rdzeń przekonań, które łączą społeczeństwa
zachodnie. Szybko doszliśmy do wniosku, że koncepcje cnoty są domeną
matek i nauczycieli, że nie mają przełożenia na rzeczywiste
zachowania i – tak czy inaczej – dziś są zdecydowanie mniej ważne
niż kiedyś”. (z tekstu)
|
|