Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Relacje 2 + Szeregi 2 + Sekwencje 2 Cieszyńska

10-04-2015, 13:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 79 zł     
Użytkownik medicon-pl
numer aukcji: 5167488497
Miejscowość gdańsk
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 34   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 9.00-17.00
  • telefon :
  • 58 [zasłonięte] 14
email :
[zasłonięte]@medicon.pl
godziny otwarcia :
Pon - Pt 9.00-17.00
adres :

Polskie Księgarnie Specjalistyczne S.C.

ul. Gen. Stefana

Grota-Roweckiego 4A

( boczna od kartuskiej 68 )

80-108 Gdańsk

Przedmioty wysyłamy do 72 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

payu

Numer konta :

ING BANK ŚLĄSKI o/Gdańsk

 

86 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]7640022 [zasłonięte] 671165

Regulamin dostępny na naszej stronie o mnie.

 

Relacje 2 + Szeregi 2 + Sekwencje 2 ZESTAW

Jagoda Cieszyńska, Agata Dębicka-Cieszyńska


Wydawca: Omega
okładka pudełko


Relacje 2

Relacja ujmuje zależność między dwoma bądź większą liczbą elementów (podmiotów, przedmiotów, fragmentów

obiektów, cech). Ujęcie relacji wymaga przetwarzania sekwencyjnego, charakteryzującego pracę lewej półkuli

mózgu. Najistotniejsze w terapii funkcji poznawczych jest wypracowanie umiejętności dostrzegania różnic pomiędzy

elementami i związków zachodzących między nimi. Sprawności te są konieczne do opanowania języka mówionego

i pisanego, ale także relacji społecznych, umiejętności kategoryzowania i rozumienia zależności przyczynowo- skutkowych.

Edukacja szkolna wymaga także dostrzegania relacji między symbolem i jego reprezentacją w realnym świecie,

znakiem i znaczeniem, zachowaniem i przejawianymi emocjami. 

Zestaw RELACJE 2 pozwala na stymulację:

  • analizy wzrokowej
  • koncentracji
  • świadomej kontroli wzrokowej
  • uwagi dowolnej
  • rozumienia instrukcji niewerbalnej
  • rozumienia zwerbalizowanych przez terapeutę relacji identyczności lub jej braku, nazywania brakujących 
elementów, zasad wykluczania ze zbioru
  • werbalizowania relacji identyczności lub jej braku, nazywania brakujących elementów, zasad wykluczania 
ze zbioru

Ćwiczenia dostrzegania relacji przygotowują do:
rozumienia zależności przyczynowo-skutkowych
uczenia się przez instrukcję
nabywania systemu językowego – gramatyki języka

Zestaw składa się z 105 elementów.

 

Sekwencje 2

Zestaw zawiera 80 kartoników. Dziesięć wzorów po osiem sztuk. Druga część to tylko materiał tematyczny

(dynia, pingwin, okulary, kapelusz, łopata, kawa, rakieta, gitara, paparyka, balon). 

Sekwencja jest ciągiem znaków (symboli), stanowiącym uporządkowaną według określonej reguły strukturę.

W sekwencji struktury (dwu-, trzy-, czteroelementowe) powtarzają się. Miejsce kolejnego znaku w sekwencji

wynika z przyjętej arbitralnie reguły. Definicja sekwencji odzwierciedla porządek znaków językowych – mówionych

i pisanych, dlatego tak ważne w procesie terapii wszystkich dzieci są ćwiczenia porządkowania.

 

Szeregi 2

Zestaw zawiera 65 elementów o wymiarach 6x6cm. Umożliwia wykonywanie ćwiczeń polegających na

kontynuowaniu szeregów i uzupełnianiu szeregów. Aby wykonać ćwiczenia polegające na naśladowaniu szeregów

należy zaopatrzyć się w dwa zestawy elementów.

Szereg jest ciągiem elementów ustawionych obok siebie w linii prostej – przyto- czona najprostsza definicja ujmuje to,

co najistotniejsze w języku mówionym i pisanym. Dzięki linearnemu porządkowi głosek w słowach i liter w wyrazach

zapisanych możliwe jest budowanie znaczeń. Jakiekolwiek zakłócenie tego porządku nadaje wypowiedzeniu inny

sens (kot : kto, nos : son, notes : seton). Liczne błędy w uszeregowaniu znaków języko- wych można obserwować u

dorosłych osób z afazją, u dzieci z autyzmem, alalią i afazją dziecięcą, u uczniów z dysleksją, a także u osób

czących się języków obcych.

Podczas konstruowania szeregów do ćwiczeń stymulujących muszą być uwzględnione następujące cechy:
a) rosnąca wielkość (od najmniejszego do największego), 
b) malejąca wielkość (od największego do najmniejszego), 
c) stopniowe domykanie rysunku,
d) rosnąca intensywność barwy.



Zobacz nasze pozostałe aukcje:

KomentarzePanelealle

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

darmowe panele allegro