Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RELACJE 1-2 DĘBICKA+KATEGORYZACJA ćwiczenia rozwój

08-07-2015, 12:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 141.60 zł     
Użytkownik domki
numer aukcji: 5340363865
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 2   
Koniec: 08-07-2015 13:09:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

RELACJE 1-2 DĘBICKA+KATEGORYZACJA ćwiczenia rozwój
B.D

 

OFERTA SKŁADA SIĘ Z 3. PRZEDMIOTÓW:

 

 

Relacje

Autor: Agata Dębicka-Cieszyńska

             Jagoda Cieszyńska

 

Relacja ujmuje zależność między dwoma bądź większą liczbą elementów (podmiotów, przedmiotów, fragmentów obiektów, cech). Ujęcie relacji wymaga przetwarzania sekwencyjnego, charakteryzującego pracę lewej półkuli mózgu. Najistotniejsze w terapii funkcji poznawczych jest wypracowanie umiejętności dostrzegania różnic pomiędzy elementami i związków zachodzących między nimi. Sprawności te są konieczne do opanowania języka mówionego i pisanego, ale także relacji społecznych, umiejętności kategoryzowania i rozumienia zależności przyczynowo- skutkowych.

Edukacja szkolna wymaga także dostrzegania relacji między symbolem i jego reprezentacją w realnym świecie, znakiem i znaczeniem, zachowaniem i przejawianymi emocjami. 

Zestaw RELACJE pozwala na stymulację:

  • analizy wzrokowej
  • koncentracji
  • świadomej kontroli wzrokowej
  • uwagi dowolnej
  • rozumienia instrukcji niewerbalnej
  • rozumienia zwerbalizowanych przez terapeutę relacji identyczności lub jej braku, nazywania brakujących elementów, zasad wykluczania ze zbioru
  • werbalizowania relacji identyczności lub jej braku, nazywania brakujących elementów, zasad wykluczania ze zbioru

Ćwiczenia dostrzegania relacji przygotowują do:

  • rozumienia zależności przyczynowo-skutkowych
  • uczenia się przez instrukcję
  • nabywania systemu językowego – gramatyki języka

Zestaw składa się z 84 elementów.

 

 

Wydawnictwo: Wydawnictwo Metody Krakowskiej

 

Relacje 2

Autor: Agata Dębicka-Cieszyńska Jagoda Cieszyńska

Relacja ujmuje zależność między dwoma bądź większą liczbą elementów (podmiotów, przedmiotów, fragmentów obiektów, cech). Ujęcie relacji wymaga przetwarzania sekwencyjnego, charakteryzującego pracę lewej półkuli mózgu. Najistotniejsze w terapii funkcji poznawczych jest wypracowanie umiejętności dostrzegania różnic pomiędzy elementami i związków zachodzących między nimi. Sprawności te są konieczne do opanowania języka mówionego i pisanego, ale także relacji społecznych, umiejętności kategoryzowania i rozumienia zależności przyczynowo- skutkowych.

Edukacja szkolna wymaga także dostrzegania relacji między symbolem i jego reprezentacją w realnym świecie, znakiem i znaczeniem, zachowaniem i przejawianymi emocjami. 

Zestaw RELACJE pozwala na stymulację:

  • analizy wzrokowej
  • koncentracji
  • świadomej kontroli wzrokowej
  • uwagi dowolnej
  • rozumienia instrukcji niewerbalnej
  • rozumienia zwerbalizowanych przez terapeutę relacji identyczności lub jej braku, nazywania brakujących elementów, zasad wykluczania ze zbioru
  • werbalizowania relacji identyczności lub jej braku, nazywania brakujących elementów, zasad wykluczania ze zbioru

Ćwiczenia dostrzegania relacji przygotowują do:

  • rozumienia zależności przyczynowo-skutkowych
  • uczenia się przez instrukcję
  • nabywania systemu językowego – gramatyki języka

Zestaw składa się z 105 elementów.

 

Wydawnictwo: Centrum Metody Krakowskiej

Kategoryzacja

 

 

Autor: Marta Korendo, Agnieszka Fabisiak-Majcher, Elżbieta Ławczys  


Kategoryzacja to zestaw ćwiczeń usprawniających procesy myślowe dzieci. Zdolność dokonywania kategoryzacji jest jednym z podstawowych wyznaczników inteligencji człowieka. Ta umiejętność pozwala dziecku zauważać związki miedzy określonymi elementami, a tym samym abstrahować reguły i porządkować według nich otaczający świat. Posiadanie tej sprawności warunkuje zdolność uczenia się języka oraz przyswajania zasad społecznych.

Proponowany zbiór ćwiczeń ułatwia stymulację procesów myślowych dzieci prawidłowo rozwijających się. Może także zostać wykorzystany w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi, m.in. niesłyszącymi, autystycznymi, zagrożonymi dysleksją, dyslektycznymi oraz o obniżonej sprawności intelektualnej.


ISBN:[zasłonięte]978-83807-75-5
Format: Teczka A4, 49 kart z ćwiczeniami, strony z figurami do wyjęcia.

WYDAWNICTWO: WiR



 wypełnij - formularz płacę

niezależnie od formy płatności

 

Regulamin aukcji na stronie O MNIE kupujesz-akceptujesz

 

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368


TEL     32 [zasłonięte] 93         32 [zasłonięte] 72