6 G.k WYSTAWIAMY PARAGONY LUB FAKTURY VAT
Oferta Składa Się Z 3 GIER CD ROM
Reksio i Ufo (CD-ROM)
Format: 13.5x19.0cm
EAN: 590[zasłonięte] [zasłonięte] 85126
Gdzieś w odległej galaktyce... na planecie, na której kret mówi dobranoc... tajemniczy Kurator buduje potężne jajo, przy pomocy którego chce podbić cały wszechświat... Tymczasem Reksio, po rozwiązaniu tajemnicy skarbu piratów, wraca do domu... Tu dowiaduje się, że kury z jego podwórka zostały uprowadzone przez UFO... Reksio postanawia uratować kury i wyrusza w pościg za kosmicznymi porywaczami. W trakcie pełnej przygód misji pomagać mu będą niezawodni przyjaciele... Dlaczego porwano właśnie kury? Kim naprawdę jest tajemniczy Kurator? Do czego służy lebiodka z planety Kurakis? Czy miłość wystarczy, by zburzyć mury. Wszystkiego dowiesz się, towarzysząc Reksiowi w kolejnej obfitującej w niespodzianki i pełnej pasjonujących przygód wyprawie... Jest to dynamiczna, wielowątkowa gra przygodowa, umiejscowiona w tajemniczej scenerii kosmosu. Do wyboru mamy ponad 60 plansz do odwiedzenia, co sprawi, że dziecko długo się nią nie znudzi. Gra zawiera 30 różnorodnych zabaw, w których towarzyszą nam zabawne postacie i dowcipne komentarze lektora. Całość jest bogato ilustrowana, posiada humorystyczne sekwencje filmowe i wesołą ścieżkę dźwiękową! Wiek: od 6 lat Pentium 166, 64 MB RAM, CD-ROMx8, karta grafiki 1MB, karta dźwiekowa, WIN 95/98/Me/2000/XP
Reksio i Miasto sekretów / Reksio i UFO (CD-ROM)
Rok wydania: 2015
EAN: 590[zasłonięte] [zasłonięte] 91629
Reksio i Miasto sekretów. Dzielny pies Reksio schodzi do piwnicy w norze swojego przyjaciela komandora kreta Kretesa i dosłownie "zapada się pod ziemię". Zaniepokojony Kretes wyrusza natychmiast jego śladem. Trop prowadzi poprzez tajemniczy labirynt tuneli i sztolni aż do ukrytego pod ziemią miasta, zamieszkałego przez krety. Reksio i UFO. Gdzieś w odległej galaktyce... na planecie, na której kret mówi dobranoc... tajemniczy Kurator buduje potężne jajo, przy pomocy którego chce podbić cały wszechświat... Tymczasem Reksio, po rozwiązaniu tajemnicy skarbu piratów, wraca do domu... Tu dowiaduje się, że kury z jego podwórka zostały uprowadzone przez UFO... Reksio postanawia uratować kury i wyrusza w pościg za kosmicznymi porywaczami. W trakcie pełnej przygód misji pomagać mu będą niezawodni przyjaciele... Wiek: 6+ Minimalne wymagania systemowe: System Windows Xp/Vista/7 Procesor Pentium 200 Pamięć 64 MB Karta graficzna 1 MB Napęd CD ROM x8 lub szybszy Karta dźwiekowa wymagana
ABC z Reksiem (CD-ROM)
Rok wydania: 2015
EAN: 590[zasłonięte] [zasłonięte] 18550
ABC z Reksiem, to program dla dzieci od 5 lat. Przeznaczony jest do nauki podstaw alfabetu, funkcji litery w słowie oraz czytania i rozumienia prostych słów, zwrotów i zdań. Program jest rozbudowany i zróżnicowany. Zawiera około 300 gier i zabaw. Znaleźć tu można zarówno kurs nauki alfabetu, jak i wiele zabaw związanych z poznawaniem liter. "ABC z Reksiem" składa się z trzech części: gry, elementarza i szkoły. Pierwsza z nich to wesoła zabawa, w której gracz pomaga Reksiowi skompletować alfabet, podczas rozwiązywania różnych gier i zgadywanek. Interaktywny elementarz to zbiór kolorowych stron poświęconych poszczególnym literkom. Znajdują się tu ukryte animacje, słowa i różne zabawy. Szkoła to przyjazny dziecku kurs nauki alfabetu składający się z około 100 zdań, zabaw i prezentacji. Dziecko uczy się tutaj nie tylko rozpoznawać litery, ale także posługiwać się nimi w różnych sytuacjach. Literkowa gra to zabawa ze Smokiem Literkowym, który porwał chłopca - najlepszego przyjaciela Reksia. Aby go uwolnić Reksio musi skompletować cały alfabet. Dziecko pomaga pieskowi. Jednocześnie poznaje alfabet, ćwiczy pisanie i czytanie. Centrum reksiowego świata stanowi podwórze domu. Tam ukryte jest 6 ciekawych gier, w których można zdobyć literki. W zabawie "Kura w opałach" Reksio musi odeprzeć ataki lisów. W "Szklarni" sadzi nasionko i hoduje literki, natomiast w "Maszynie koguta" zamienia przedmioty na litery. W grze: "Wędrowcy" uzupełnia brakujące litery w słowach, zaś w "Literkowym sklepie" sprzedaje przedmioty i zamienia je na literki. Reksio chodzi także "Na ryby" gdzie łowi przedmioty, które następnie może w sklepie zamienić na litery. Wiek: od 5 lat Pentium 166 MHz, 32 MB RAM, CD-ROM x8, karta grafiki SVGA 1 MB, karat dźwiękowa, WIN 95/98/Me/2000/XP
Regulamin Sklepu na Stronie o Mnie
kupujesz wypełnij - formularz płacę
niezależnie od formy płatności
DANE DO PRZELEWU: P.P.H.U Najbar Mirosław ul.Batorego 24 43-100 Tychy ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte] 3990023 [zasłonięte] 247368
TEL 32 [zasłonięte] 93 32 [zasłonięte] 72