|
Gdzieś w chylącej się ku upadkowi Krainie Czarów Burektor Uniwersytetu Magii studiuje tekst pradawnej przepowiedni. Wynika z niej, że jedynie tajemniczy Wybraniec ma moc wystarczającą, aby zdemaskować Tego, Który Tak Potwornie Mąci i powstrzymać jego niecne knowania. Brzęk tłuczonego lustra przerywa gorączkowe rozważania Czarodzieja - oto przez jego gabinet przelatuje z okrzykiem: „No nie wierzę!” monstrualnych rozmiarów kret. W ślad za nim do Krainy Czarów wkracza dzielny pies Reksio... Czy Reksio jest Wybrańcem, o którym mówi przepowiednia...? Który z siedmiu Czarodziejów jest Tym, Który Tak Potwornie Mąci? Czy przy pomocy wiecznie niezadowolonego kreta, gadatliwego kamienia i garści magicznych przedmiotów można uratować Krainę Czarów od zagłady? W jaki sposób sprawdzić, czy jest się zwykłą żabą, czy też zaklętą królewną? ..Oraz jak nauczyć się potężnych zaklęć w weekend? Wszystkiego dowiesz się, towarzysząc Reksiowi w kolejnej, jeszcze bardziej obfitującej w przygody i niespodzianki, wyprawie... Trzecia część przygód Reksia gwarantuje wiele godzin doskonałej zabawy. Wraz z Reksiem gracz odwiedzi 5 różnorodnych krain, gdzie pozna 30 barwnych i oryginalnych postaci. Czeka na niego mnóstwo zakręconych zabaw - od gier zręcznościowych po zadania logiczne. Nauka czarów, latanie na miotle, podróże na smoku, magiczne pojedynki, tajemnicze labirynty, liczne zagadki i łamigłówki to jedynie mała część atrakcji, które czekają na Reksia w Krainie Czarów. A wszystko to tradycyjnie doprawione dużą dawką humoru... Nowością w grze jest alternatywne zakończenie. Dzięki temu każda rozgrywka będzie się różnić od poprzednich. Oczywiście tak jak wszystkie nasze gry, ta także pozbawiona jest przemocy!
Powyżej 6 lat
Wymagania systemowe: 98/2000/ME/XP/Vista 166 MHz 64 MB
************** DROGI KLIENCIE, KUPUJĄC KSIĄŻKI NA KILKU NASZYCH AUKCJACH, ZA WYSYŁKĘ PŁACISZ RAZ, LUB - NIC JEŻELI WYBIERZESZ OPCJĘ LIST EKONOMICZNY - ZAWSZE 0,00 ZŁ !!!!!!!!!!!!!
|
|
|