Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Reklama w wyszukiwarkach internetowych II

04-03-2012, 12:45
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 47 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 2098772850
Miejscowość Gliwice
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 12   
Koniec: 04-03-2012, 15:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Promocje
Wysyłka w 24h
Dostawa 0,00zł
Bezpieczne opakowanie
KATALOG OGÓLNY
Aplikacje biurowe
»
Bazy danych
»
Biznes IT
»
CAD/CAM
»
DTP
»
Digital Lifestyle
»
Elektronika
»
Fotografia cyfrowa
»
Grafika komputerowa
»
Gry
»
Hacking
»
Hardware
»
Pakiety naukowe
»
Podręczniki szkolne
»
Podstawy komputera
»
Programowanie
»
Programowanie mobilne
»
Serwery internetowe
»
Sieci komputerowe
»
Systemy operacyjne
»
Webmasterstwo
»
NASZE AUKCJE
@ POSZUKUJĘ
KOSZTY WYSYŁKI
CZAS REALIZACJI
REGULAMIN
FAKTURY VAT
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 [zasłonięte] 63 w. 121, 188
fax. 32 [zasłonięte] 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)

ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice

Reklama w wyszukiwarkach internetowych II

Tytuł oryginału: Search Engine Advertising: Buying Your Way to the Top to Increase Sales (2nd Edition)

Autorzy: Kevin Lee, Catherine Seda

Rok wydania: 2010

Stron: 256

Tłumaczenie: Tomasz Walczak

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2605-2

Format: 168x237

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Opis książki
Spis treści »
Fragment »

Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski

  • Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę?
  • Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach?
  • Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki?

Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie!

Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze!

  • Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach
  • Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym
  • Określanie wartości użytkowników witryny
  • Tworzenie strategii udanej kampanii PPC
  • Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników
  • Wybór słów kluczowych
  • Maksymalizacja tropu wyszukiwania
  • Strony konwersji, oferty i budżet
  • Zarządzanie kampanią
  • Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych
  • Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań

Kup miejsce na szczytach wyszukiwarek i zwiększ swoją sprzedaż!

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 helion_webmasterstwo optymalizacja, witryna, wyszukiwarka, statystyki oglądalności, seo, google, web, klucz, projektowanie, sieć, start up, start-up, tworzenie stron, startup, strona, wyszukiwarki, strony, ruch, słowa i frazy kluczowe, działanie wyszukiwarek stron www, hiperłacze, kurs, książka, podręcznik, tutorialmarka, internet, strategia, pozycjonowanie, perswazja, witryna, sprzedaż, mailing, klient, zysk, e-biznes, sieć, biznes, promocja, program partnerski, marketing, komunikacja, społeczność, nlp, grafika, kurs, książka, podręcznik, tutorial