Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Reklama w procesach konkurencji Robert Nowacki

28-02-2012, 14:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 46.70 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029713230
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 6   
Koniec: 30-01-2012 09:48:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 238
Format: 16,5 x 23,5 cm
Rok wydania: 2011
Oprawa: miękka, klejona



Reklama w procesach konkurencji

Robert Nowacki, Marian Strużycki

Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu zarządzania reklamą i jego wpływu na konkuren­cyjność przedsiębiorstwa, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy tymi zagadnieniami. Zespół autorów skoncentrował swoją uwagę na różnych aspektach tego procesu: zjawiskach kon­kurencji i konkurencyjności, międzynarodowym kontekście prowadzenia działań reklamowych, przebiegu procesów reklamowych w przedsiębiorstwie oraz zagad­nieniach postrzegania reklamy wśród jej odbiorców, spinając je odniesieniami do tendencji rozwojowych rynku reklamowego.

Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne poświęcone wskazanej problematyce, jak i praktycznie nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych na grupie 608 przedsiębiorstw, a dotyczących realizowanych w nich procesów zarządzania działalnością reklamową.



Spis treści:

Wprowadzenie
Robert Nowacki, Marian Strużycki
 
Rozdział 1. Konkurencja jako obszar działań reklamowych – podstawy i uwarunkowania
Marian Strużycki
 
1.1. Ogólna charakterystyka związków zarządczych konkurencja – reklama
1.2. Operacyjne aspekty konkurencji jako pole działań reklamowych
   1.2.1. Kapitał intelektualny a pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa jako pole działań reklamowych
   1.2.2. Rola idei zrównoważonego rozwoju w procesach konkurencji
1.3. Reklama jako ogniwo zintegrowanej informacji rynkowej
1.4. Czynniki konkurencyjności uwzględnianie w skali przedsiębiorstwa – podstawy i komentarz do wyników badań
   1.4.1. Ogólne wyznaczniki wzrostu roli środków reklamowych
   1.4.2. Wybrane wyniki badań wraz z komentarzami

Rozdział 2. Internacjonalizacja przedsiębiorstw a ich konkurencyjność – kontekst skuteczności marketingowej
Katarzyna Bachnik
 
2.1. Umiędzynarodowienie przedsiębiorstw jako strategia rozwoju w dobie globalizacji
   2.1.1. Globalizacja, internacjonalizacja, konkurencyjność
   2.1.2. Sposoby wchodzenia na rynki zagraniczne a wybór strategii marketingowej
   2.1.3. Wyzwania związane z ekspansją na tle konkurencyjności gospodarki
2.2. Kulturowe determinanty działań marketingowych na rynkach międzynarodowych
   2.2.1. Różnorodność kulturowa a sfera marketingu
   2.2.2. Wpływ czynników kulturowych na funkcjonowanie przedsiębiorstwa a osiąganie przewagi konkurencyjnej
   2.2.3. Polska specyfika kulturowa
   2.2.4. Czynnik kulturowy a skuteczność promocji
   2.2.5. Znaczenie przekazu reklamowego w warunkach umiędzynarodowienia w opinii przedsiębiorstw

Rozdział 3. Procesy zarządzania działalnością reklamową w przedsiębiorstwach
Robert Nowacki
 
3.1. Zarządzanie działalnością reklamową
3.2. Przesłanki i cele działalności reklamowej w przedsiębiorstwach działających na rynku polskim
3.3. Identyfikacja docelowego audytorium odbiorców reklamy
3.4. Kształtowanie budżetu reklamowego
3.5. Wybór mediów i środków reklamy
3.6. Projektowanie przekazów reklamowych
3.7. Efekty działań reklamowych w opinii menedżerów
3.8. Wpływ działań reklamowych na konkurencyjność przedsiębiorstw

Rozdział 4. Reklama jako narzędzie zmiany zachowań konsumpcyjnych
Małgorzata Radziukiewicz

4.1. Współczesne przeobrażenia w konsumpcji
4.2. Postrzeganie reklamy w społeczeństwie
   4.2.1. Ogólna postawa wobec reklamy
   4.2.2. Preferencje wobec reklamy
   4.2.3. Techniki prezentacji reklamy
   4.2.4. Reklama a zachowania nabywców na rynku
   4.2.5. Reklama jako narzędzie konkurencji rynkowej

Rozdział 5. Tendencje rozwojowe rynku reklamowego w Polsce
Robert Nowacki
 
5.1. Zmiany w strukturze podmiotowej rynku usług reklamowych
5.2. Usługi reklamowe i ich jakość
5.3. Nakłady na działalność reklamową w mediach
5.4. Bariery działalności reklamowej przedsiębiorstw na rynku polskim
5.5. Perspektywy rozwoju reklamy w Polsce i jej wykorzystania w procesie kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstw w opinii podmiotów rynkowych

Zakończenie
Robert Nowacki
 
Bibliografia