Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

REKLAMA. TEORIJA I PRAKTIKA (z ang.)

28-01-2012, 2:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 10 zł      Aktualna cena: 10 zł     
Użytkownik ale4jan
numer aukcji: 2068654553
Miejscowość Poznań
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 8   
Koniec: 25-01-2012 20:33:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
Język: rosyjski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

REKLAMA. TEORIJA I PRAKTIKA (z ang.)
Progress, Moskwa, 1989, str.630, stan bdb.
Monografia reklamy, wybrana spośród wielu oferowanych z Zachodu przez władze radzieckie, jako optymalna w warunkach konieczności transformacji z nieudanego socjalizmu na drapieżny kapitalizm. Przystępnie prezentuje ogromne wieloletnie doświadczenie Zachodu w zakresie umiejętnego ujęcia twórczości reklamowej, obejmuje wszystkie aspekty reklamy, ukazując zarówno podstawy teoretyczne związane z róznymi naukami humanistycznymi i ścisłymi, jak i zalecenia praktyczne.