Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

REKLAMA. TEORIJA I PRAKTIKA (z ang.)

19-01-2012, 15:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 zł     
Użytkownik ale4jan
numer aukcji: 2043688747
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 7   
Koniec: 14-01-2012 22:52:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
Język: rosyjski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
REKLAMA. TEORIJA I PRAKTIKA (z ang.)
Progress, Moskwa, 1989, str.630, stan bdb.
Monografia reklamy, wybrana spośród wielu oferowanych z Zachodu przez władze radzieckie, jako optymalna w warunkach konieczności transformacji z nieudanego socjalizmu na drapieżny kapitalizm. Przystępnie prezentuje ogromne wieloletnie doświadczenie Zachodu w zakresie umiejętnego ujęcia twórczości reklamowej, obejmuje wszystkie aspekty reklamy, ukazując zarówno podstawy teoretyczne związane z róznymi naukami humanistycznymi i ścisłymi, jak i zalecenia praktyczne.