Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Reklama podprogowa Jak niepostrzeżenie wniknąć

11-10-2014, 0:43
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 36 zł     
Użytkownik libri_perfecte
numer aukcji: 4596697426
Miejscowość Wysyłkowo
Wyświetleń: 5   
Koniec: 11-10-2014 00:46:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Reklama podprogowa Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy August Bullock

 

Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości

 

Fascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłem

Obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii

Poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi

Ukryte techniki, przyczajone chwyty

Cokolwiek sądzisz o reklamie podprogowej, nie można odmówić tej iluzji wykorzystywanej w środkach masowego przekazu niesłabnącej popularności. Oskarżana o stosowanie manipulacji, wyśmiewana jako mało skuteczna, uznawana za nielegalną - co takiego ma w sobie, że już od ponad czterystu lat budzi obawy i fascynację Czy stale obecna na językach dyskutantów, w pracach naukowych albo debatach etycznych odnajduje swoje miejsce także w zakątkach Twojego umysłu Jak silnie potrafi wpływać na Twoje decyzje, wybory i poglądy I - co najważniejsze - dlaczego

 

Sugestie podprogowe mają niezwykle prowokujący charakter. Często, igrając z ludzkimi emocjami, dotykają tematyki erotycznej lub przedstawiają potwory rodem z nocnych koszmarów. W dodatku obrazy z treściami podprogowymi, których znaczenie dociera wyłącznie do Twojej nieświadomości, rozbudzają Twoje najskrytsze lęki i nieujawnione fantazje. Ta książka przedstawia wiele przykładów takich reklam oraz psychologiczne zasady decydujące o ich skuteczności.

 

Odkryj najbardziej kontrowersyjną formę reklamy

 

Odwołania do pierwotnych instynktów - pożądania, seksu, bezpieczeństwa.

Bombardowanie ludzkiej podświadomości skojarzeniami, dwuznacznościami i symbolami.

Sposoby na filtrowanie informacji.

Wykorzystywanie przekazu subliminalnego w komunikatach wizualnych i dźwiękowych.

 

Stron 246Helion