Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

REKLAMA JAKO PROCES KOMUNIKACJI Antoni Benedikt

10-10-2014, 11:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 14 zł     
Użytkownik profit10
numer aukcji: 4594195579
Miejscowość Skierniewice
Wyświetleń: 3   
Koniec: 10-10-2014 11:27:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2002
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Komu ksiazke

REKLAMA JAKO PROCES KOMUNIKACJI

Nie wiesz, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż we własnej firmie? Szef ciągle ma pretensje, że niewielu ściągasz klientów? Zastanawiasz się, w jaki sposób najlepiej wykorzystać fundusze przeznaczone na reklamę? Sam chcesz spróbować przygotować kampanię reklamową? Zajrzyj do kolejnej książki z serii "Kreatywność".

Antoni Benedikt w sposób przejrzysty i sugestywny zawarł w swojej pracy podstawowe informacje na temat reklamy jako formy kontaktu między ludźmi. Opisał między innymi podstawowe zadania reklamy, przedstawił, czym ona powinna być, a czym z pewnością nie jest, scharakteryzował miejsce człowieka w reklamie oraz rolę, jaką w niej odgrywają media, poświęcił też miejsce językowi reklamy itd.

Słowem, "Reklama jako proces komunikacji" to doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców - dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli mniejszych i większych firm, dla chcących poszerzyć swe kwalifikacje pracowników działów sprzedaży i public relations oraz dla wszystkich tych, którzy pragną nauczyć się bardziej świadomie odczytywać przekazy reklamowe oraz nie ulegać bezwiednie zawartym w reklamie mechanizmom perswazyjnym.







DO KSIĄŻKI DOŁĄCZAM DOWÓD ZAKUPU
Autor: Antoni Benedikt
Wydawnictwo: Astrum 2002 r.
Oprawa: Miękka
Format: 145x205
Objętość: 170 str.
Stan: NOWA
ISBN: 83-7277-123-5