Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Reklama internetowa ****** Agnieszka Leśniewska

15-04-2015, 20:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19 zł     
Użytkownik xmilion
numer aukcji: 5241744726
Miejscowość Będzin
Wyświetleń: 4   
Koniec: 15-04-2015 20:08:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 

Reklama internetowa

Książka używana, raz czytana, w bardzo dobrym stanie.

Autor: Agnieszka Leśniewska

Wydawnictwo: Helion

Rok wydania: 2006

Oprawa: miękka

Liczba stron: 249

Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?

Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność. Czas kontaktu klienta z reklamą online jest praktycznie nieograniczony. Umiejętnie korzystając z tego nowego, potężnego narzędzia, możesz przeprowadzić wszechstronną kampanię nie gorzej niż Bank BPH, Toyota, Nokia i inne opisane tutaj firmy, które odważnie wkroczyły do internetu i wciągnęły klientów w swoją przestrzeń wirtualną. 

 

Z tej książki dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w internecie -- niezależną lub wspieraną przez reklamę tradycyjną. Poznasz formy przekazu online, korzyści, jakie przynosi, ale także jego ograniczenia. Dowiesz się, w jaki sposób znane marki i produkty zaistniały najpierw w internecie, a potem w umysłach klientów. Autorka podpowiada: 

 

kim są polscy internauci i jak reagują na reklamę w sieci,

jak działają nowe narzędzia reklamy internetowej: e-gadżety, flashmob, gry internetowe,

jak skonstruować skuteczny przekaz online,

jak skutecznie wykorzystać e-mailing,

jak określać profil klienta online,

jak pozycjonować ofertę firmy w wyszukiwarkach,

jak korzystać z różnych typów banerów internetowych.