Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

REKLAMA I JEJ OGRANICZENIA -[NOWA-TANIO]-

11-03-2012, 21:34
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 37.40 zł     
Użytkownik czytamytanio_pl
numer aukcji: 2114974839
Miejscowość Kraków
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 9   
Koniec: 12-03-2012 15:06:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

[zasłonięte]@czytamytanio.pl

Gadu-Gadu: 719391

pon.-pt. w godz. 9-17

Adres korespondencyjny:
TRADEMAX
ul. Witosa 21/81
30-612 Kraków
NIP: 679[zasłonięte]212-20

Regulamin jest dostępny na stronie "O MNIE".
Kupując na tej aukcji w pełni akceptujesz ten regulamin.

Firma prowadzi sprzedaż tylko i wyłącznie wysyłkową brak możliwości odbioru osobistego.

Akceptowane formy płatności to - przelew
- "PayU"
- płatność "za pobraniem"

Wysyłka za pobraniem dla użytkowników z min. 6 pozytywnymi komentarzami.

Przesyłki są wysyłane jako:
- do 0,5 kg jako listy polecone
- pow. 0,5 kg paczki pocztowe
- przesyłki kurierskie DPD

Wszystko bezpiecznie zapakowane w opakowania kartonowe co daje najwyższą gwarancję ochrony towaru podczas transportu.

Koszt przesyłki jest zależny od ilości zakupionych książek.
Szczegółowy cennik dostaw w zakładce "Dostawa i płatność".

Przedmiot aukcji:


REKLAMA I JEJ OGRANICZENIA


Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w tym zakresie. Publikacja może być wykorzystana jako podręcznik akademicki dla studentów kierunków ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Będzie także interesująca dla pracowników branży reklamowej.Marzena Barańska – doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Zakładzie Systemów Prasowych i Prawa Prasowego na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła studia na kierunku nauki polityczne i dziennikarstwo – specjalność dziennikarstwo, a także prawo na UAM. Odbyła aplikacje: sędziowską i radcowską. Od wielu lat kieruje studiami podyplomowymi Public relations na UAM. W pracy naukowej i dydaktycznej koncentruje się na problematyce dotyczącej funkcjonowania mediów na świecie oraz reglamentacji wolności słowa. Zainteresowania badawcze Autorki koncentrują się zwłaszcza na regulacjach prawnych dotyczących granic wolności wypowiedzi gospodarczych, ze szczególnym uwzględnieniem przekazów reklamowych i innych form oddziaływań marketingowych w mediach elektronicznych (sponsoring, lokowanie produktów) oraz w prasie drukowanej. Jest autorką książki Sponsoring telewizyjny. Teoria i praktyka (2008), a także wielu artykułów.Autorka od lat zajmuje się prawem polskim i unijnym, związanym z reklamą. Ma liczne kontakty naukowe oraz biznesowe, praktyczne doświadczenia, bardzo dobre rozeznanie w aktach normatywnych, orzecznictwie oraz literaturze z zakresu marketingu i reklamy. Od wielu lat prowadzi także zajęcia z tej tematyki na studiach podyplomowych. (…) Zagadnienia omawiane w publikacji będą bez wątpienia interesujące dla wielu segmentów potencjalnych odbiorców książki. Na pewno można do nich zaliczyć studentów szkół ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Książka będzie także interesująca dla pracowników działów marketingu i reklamy przedsiębiorstw, a ponadto będzie użyteczna dla kancelarii prawnych, zajmujących się współpracą z praktykami w sferze marketingu oraz dla agencji marketingowych i reklamowych. (…) Na szczególne podkreślenie zasługuje bogate zestawienie aktów normatywnych oraz orzecznictwa. Dla wielu specjalistów zainteresowanych tą tematyką są to informacje bardzo przydatne, użyteczne, bezcenne. – z recenzji prof. dra hab. Henryka Mruka, Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu

Autorzy:MARZENA BARAŃSKA
Format:16,5 x 23,5 cm
Ilość stron:195
ISBN:[zasłonięte]978-83611-82-3
Oprawa:broszurowa
Rok wydania:2011


Wszystkie sprzedawane książki są NOWE prosto z hurtowni.


Po wygraniu aukcji wypełnij koniecznie "formularz opcji dostawy" do którego link otrzymasz w mailu od allegro o wygraniu aukcji lub na stronie po zakupie przez "Kup teraz" wybierz przycisk Płacę. Przyśpieszy to realizacje Twojego zamówienia. Brak jego wypełnienia może wydłużyć czas realizacji i wysyłki towaru.

Czas otrzymania przesyłki = czas realizacji/kompletacji zamówienia + czas dostawy

Szczegółowe informacje i regulamin na stronie"O MNIE".

!!! Oszczędzaj na kosztach wysyłki !!!
Koszt wysyłki kilku książek jest niewiele droższy od wysyłki jednej!
Kup więcej książek za wysyłkę zapłać tylko raz.

Szczegółowy cennik dostaw w zakładce "Dostawa i płatność".