|
|
Dariusz Tkaczewski
CZESKA
REKLAMA TELEWIZYJNA
I JEJ JĘZYK wyd. Katowice 2005, stron 124 + wklejki ilustr., ilustracje na papierze kredowym, bibliogr., fot., tab., rys., summ., rés., oprawa miękka foliowana, format ok. 17 cm x 24 cm Nakład tylko : 220 + 50 egz. !!! Z notatki wydawniczej : Praca zawiera wiele nowych, interesujących informacji na temat istoty reklamy, jej dziejów i znaczenia, uwarunkowań politycznych i społeczno-kulturalnych, z uwzględnieniem charakteru czeskiej reklamy telewizyjnej i jej miejsca w komunikacji. Adresatami niniejszej pracy mogą być specjaliści z różnych dziedzin: lingwiści, kulturolodzy, teoretycy komunikacji reklamowej, socjolodzy, psycholodzy, ale także studenci slawistyki czy też osoby zainteresowane kwestiami reklamy telewizyjnej, współczesnej kultury masowej bądź ogólną sytuacją społeczno-kulturalną w Republice Czeskiej. SPIS TREŚCI : Wstęp Ogólna charakterystyka problematyki czeskich mass mediów na przełomie wieków Cel i złożenia teoretyczno-metodologiczne pracy Źródła bibliograficzne i materiał językowy Układ pracy Reklama w Telewizji Reklama, propaganda, promocja. Reklama telewizyjna, jej nadawca i adresat Reklama telewizyjna jako rodzaj dyskursu, manipulacji i sztuki Reklama w stylistyce. Styl publicystyczny a reklama Z dziejów reklamy światowej. Reklama na ziemiach czeskich Czechosłowacka i czeskie telewizje. Współczesny rynek telewizyjny w Czechach Czeski rynek reklam telewizyjnych Język Czeski w Reklamie Telewizyjnej Leksykalna charakterystyka czeskich tekstów reklamowych Stylistyczna charakterystyka czeskich tekstów reklam telewizyjnych Syntaktyczna charakterystyka czeskich tekstów reklam telewizyjnych Zakończenie Fenomeny czeskiego rynku reklam telewizyjnych Podsumowanie i konkluzje dotyczące języka czeskiej reklamy telewizyjnej Komentarz końcowy Literatura Résumé Summary KAŻDY OFEROWANY EGZEMPLARZ JEST SPRAWDZANY W CELU WYKLUCZENIA EWENTUALNYCH DEFEKTÓW DRUKARSKICH ! ZAPRASZAM DO PRZEJRZENIA OFERTY KSIĘGARNI E-KODEKS NA AUKCJACH ALLEGRO !!! W przypadku dodatkowych pytań proszę przesłać wiadomość. |
|
|
|
|
|