Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

REKLAMA I JEJ JĘZYK - TELEWIZJA - CZECHY

28-02-2012, 16:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9.99 zł     
Użytkownik E-KODEKS
numer aukcji: 2072564678
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 6   
Koniec: 01-02-2012 00:16:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dariusz Tkaczewski


CZESKA


REKLAMA TELEWIZYJNA

I JEJ JĘZYK



wyd. Katowice 2005, stron 124 + wklejki ilustr.,
ilustracje na papierze kredowym, bibliogr., fot.,
tab., rys., summ., rés.,
oprawa miękka foliowana, format ok. 17 cm x 24 cm


Nakład tylko : 220 + 50 egz. !!!


Z notatki wydawniczej :

Praca zawiera wiele nowych, interesujących informacji na temat istoty reklamy, jej dziejów
i znaczenia, uwarunkowań politycznych i społeczno-kulturalnych,
z uwzględnieniem charakteru czeskiej reklamy telewizyjnej i jej miejsca w komunikacji.

Adresatami niniejszej pracy mogą być specjaliści z różnych dziedzin: lingwiści, kulturolodzy,
teoretycy komunikacji reklamowej, socjolodzy, psycholodzy, ale także studenci slawistyki
czy też osoby zainteresowane kwestiami reklamy telewizyjnej, współczesnej kultury masowej
bądź ogólną sytuacją społeczno-kulturalną w Republice Czeskiej.


SPIS TREŚCI :

Wstęp

Ogólna charakterystyka problematyki czeskich mass mediów na przełomie wieków
Cel i złożenia teoretyczno-metodologiczne pracy
Źródła bibliograficzne i materiał językowy
Układ pracy

Reklama w Telewizji

Reklama, propaganda, promocja. Reklama telewizyjna, jej nadawca i adresat
Reklama telewizyjna jako rodzaj dyskursu, manipulacji i sztuki
Reklama w stylistyce. Styl publicystyczny a reklama
Z dziejów reklamy światowej. Reklama na ziemiach czeskich
Czechosłowacka i czeskie telewizje. Współczesny rynek telewizyjny w Czechach
Czeski rynek reklam telewizyjnych

Język Czeski w Reklamie Telewizyjnej

Leksykalna charakterystyka czeskich tekstów reklamowych
Stylistyczna charakterystyka czeskich tekstów reklam telewizyjnych
Syntaktyczna charakterystyka czeskich tekstów reklam telewizyjnych

Zakończenie

Fenomeny czeskiego rynku reklam telewizyjnych
Podsumowanie i konkluzje dotyczące języka czeskiej reklamy telewizyjnej
Komentarz końcowy

Literatura

Résumé
Summary




KAŻDY OFEROWANY EGZEMPLARZ JEST SPRAWDZANY
W CELU WYKLUCZENIA EWENTUALNYCH
DEFEKTÓW DRUKARSKICH !


ZAPRASZAM DO PRZEJRZENIA OFERTY KSIĘGARNI E-KODEKS
NA AUKCJACH ALLEGRO !!!


W przypadku dodatkowych pytań proszę przesłać wiadomość.



REKLAMA I JEJ JĘZYK - TELEWIZJA - CZECHY