|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto:
Alior Bank
21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Reklama Grzegorczyk
Adam
wydawnictwo PWE wydanie 2010 r. ISBN:
978-83-[zasłonięte]-1890-1 Format: 16.0x23.5cm Ilość stron:
272 Oprawa: Miękka Wydanie: 1
Opis książki
Reklama: Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności.
Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej,
zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie. Reklama jest obszerną
dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i
marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i
sztuki użytkowej. W książce autor prezentuje nie tylko aspekty
marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania,
liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne
związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji
reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych.
Książka jest adresowana do studentów oraz uczestników kursów
i szkoleń z reklamy. Może być wykorzystana jako podręcznik do zajęć
lub do pracy własnej.
|
|