Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Reklama AdWords w wyszukiwarce Google

29-01-2015, 20:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 zł      Aktualna cena: 1 zł     
Użytkownik Expansa
numer aukcji: 5010127318
Miejscowość Poznań
Licytowało: 1    Wyświetleń: 32   
Koniec: 29-01-2015, 19:28
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dlaczego Google AdWords?

Przyciągnij więcej klientów

Niezależnie od tego, czy chcesz przyciągnąć do witryny więcej klientów, zwiększyć sprzedaż online,

czy zachęcić klientów, by do Ciebie dzwonili lub wracali na Twoją stronę – Google AdWords Ci w tym pomoże.

Docieraj do właściwych osób we właściwym czasie

Klienci znajdują Twoją firmę w Google dokładnie w momencie, gdy szukają tego, co oferujesz.

Reklamuj się lokalnie lub globalnie

Kieruj reklamy do klientów w wybranych krajach, regionach i miastach lub w określonej odległości od Twojej firmy lub sklepu.

100% skuteczności.

Jest reklamą, która w zasadniczy sposób odbiega od wszystkich innych, wcześniej stosowanych.

Nie jest wyświetlana losowo do różnych, przypadkowych osób, ale tylko do zainteresowanych reklamowaną treścią.

Jest interaktywna, Jest odpowiedzią na wcześniejsze zapytanie osoby szukającej oferowanego przez reklamodawcę produktu

czy usługi, czyli jest wręcz pożądana przez jej odbiorcę   

Jest wyświetlana na wyszukiwarce, a więc w narzędziu internetowym, które z uwagi na swój obiektywizm cieszy się największym

zaufaniem społecznym. Jest wyświetlana na wyszukiwarce Google, która w Polsce ma pozycję monopolistyczną,

korzysta z niej 98% polskich internautów. Wyszukiwarka „Onetu” czy „Interii” także korzysta z jej wyników.

Niskie koszty. Płaci się tylko za wejście na stronę a nie za samo wyświetlenie reklamy.

Przy bardzo „mądrym” napisaniu tekstu reklamowanego, uściśla się ofertę, a tym samym dokonuje dodatkowej selekcji osób

do których jest ona kierowana. Unika się przez to opłat za połowicznie przypadkowe wejścia na stronę.