https://www.youtube.com/watch?v=yv8YzaXP2Y0
https://www.youtube.com/watch?v=L7skNPNyUjU
https://www.youtube.com/watch?v=faoO3UVU8cM&feature=youtu.be
Terminy :
3 - 9.05 - 7 dni
17 - 23.05 - 7 dni
24 - 30.05 - 7 dni
Cena :
700 zł. + składka do kasy jachtowej ok. 250 zł. (prowiant, paliwo, opłaty portowe)
Trasa :
Startujemy i kończymy w Marinie Gdynia
http://gdyniasport.pl/obiekty_sportowe/marina/
W zależności od prognoz pogody
http://www.weatheronline.pl/cgi-app/sailing?03&LANG=pl&WIND=g183
https://www.windyty.com/?surface,wind,now,52.000,20.000,4
w zasięgu rejsu tygodniowego :
1. na zachód : Bornholm, Christianso, Utklippan, Karlskrona
2. na płn-zachód : Olandia (Gronhogen - Degerhamn - Kalmar - Kristianopel i.t.p.)
3. na pólnoc : Gotlandia (Vändburg, Herrvik, Farösund,Lauterhorn-Faaroe, Visby,)
4. na wschód : Kłaipeda, Liepaja, Pavilosta
s/y Czardasz :
Jacht osobiście odbudowałem w latach 2[zasłonięte]009-20 na 31-stopowym kadłubie stoczni Tyler Mouldings L.t.d. Tonbrge GB. Pancerna konstrukcja z lat osiemdziesiątych z integralnym kilem i 1,7 T balastu. Przekonaj się jaka jest różnica między jachtem czarterowym a prywatną jednostką zbudowaną i dowodzoną przez swojego kapitana. Po remoncie odłożyłem za rufą ponad 25 tys. Mm bez żadnych awarii. Nowy silnik Yanmar pracuje jak zegarek i ma spory nadmiar mocy zużywając 1,5 l. oleju napędowego na godz. Jacht utrzymany w nienagannej kondycji, rejon żeglugi bez ograniczeń
O mnie :
przeczytasz tu:
http://www.nazagle.pl/skipperzy/Krzysztof_Pienkosz-n275/
Zasady :
- pływamy po morzu nie po knajpach
- 100 godzin stażu w tydzień nie stanowi żadnego problemu
- trasę i charakter przebiegu rejsu ustalamy zawsze wspólnie uwzględniając preferencje załogi - te rejsy są dla Was nie dla mnie - jednak przede wszystkim uwzględniamy istniejące warunki i prognozy pogody - świadomy wybór trasy pod wiatr wykluczony
- zawsze odwiedzamy zagraniczne porty
- alkohol tylko w porcie - na morzu pełna prohibicja
- dla wspólnego komfortu załoga 3 osoby + skipper
- doświadczenie żeglarskie nie jest wymagane
- wachty 1- osobowe 3- godzinne
- nie ustalamy wachty kambuzowej - pierwszy głodny gotuje i machina rusza :)
Wystawiam opinie rejsu uznawane przez PZŻ.
Dla chętnych warsztaty z nawigacji klasycznej i podstaw astronawigacji :
- obsługa sekstantu
- korzystanie z rocznika astronomicznego
- wyznaczanie szerokości geograficznej z kulminacji
- wyznaczanie azymutów wschodów i zachodów , ALP i.t.d.
kontakt:
601 [zasłonięte] 853
Krzysiek