Identyfikacja numeru
T-logger posiada bardzo użyteczną funkcję identyfikacji numeru (CLIP) oznacza to, że oprócz nagrywanej rozmowy urządzenie rejestruje także numer rozmówcy nie zależnie do tego czy jest to połączenie przychodzące lub wychodzące. Jeżeli numer zostanie wcześniej przyporządkowany do danej osoby w książce telefonicznej program od razu to wykrywa. Oprócz tego że, przed poniesieniem słuchawki wiesz kto dzwoni, w każdej chwili możesz sprawdzić czy dana osoba dzwoniła wcześniej czy też kiedy sam dzwoniłeś do niej.
Książka telefoniczna
T-logger ma własną książkę telefoniczną, gdzie z łatwością wprowadzisz dane kontaktowe dostawców, klientów, itp. Istnieje też opcja dzięki której możesz zablokować rejestrację rozmów z określonymi osobami.
Biling połączeń
T-logger tworzy bazę połączeń przychodzących i wychodzących. Z łatwością sprawdzisz datę, godzinę, długość połączenia oraz jego treść i typ (przychodzące, wychodzące, nieodebrane). Historię połączeń można przeglądać za pomocą dołączonego programu. Zaawansowane filtry pomogą wyszukać interesujące nas rozmowy.
Automatyczna / planowana rejestracja rozmów
Standardowo rejestrator zapisuje każdą przeprowadzoną rozmowę. Wszystkie informacje o zarejestrowanych rozmowach przechowywane są wraz z opisem, datą, godziną i czasem trwania w bazie danych. Istnieje możliwość ustawienia T-Loggera tak aby rejestrował rozmowy w określonych godzinach. Np. od 10:00 - 14:00 oraz zdefiniowania czy mają być rejestrowane rozmowy wszystkie, tylko wychodzące lub tylko przychodzące.
Dodawanie notatki/opisu do rozmowy
Każda rozmowa rejestrowana przez T-loggera może być opisana np. cennik, oferta, zamówienie, co bardzo ułatwi wyszukanie jej w bazie rozmów. Nie musisz odsłuchiwać każdej rozmowy - wyszukujesz tylko tą która jest dla Ciebie ważna.
Nagrywanie rozmów VoIP
Rejestrator ma możliwość rejestrowania połączeń z bramek VoIP.
Podsłuchiwanie na żywo treści rozmów
Dołączone oprogramowanie ma możliwość podsłuchu na żywo jednej z linii. Dzięki tej funkcji można sprawdzić o czym rozmawiają uczestnicy rozmowy.
Tworzenie kopii zapasowej
Oprogramowanie ma możliwość wykonywania okresowej kopii zapasowej. Istnieje możliwość skonfigurowania urządzenia tak aby wykonywał kopię zapasową wszystkich rozmów codziennie o określonej godzinie lub co określoną liczbę dni. (np. co 5 dni)
Funkcja auto wzmocnienia
Jeśli nasz rozmówca jest słabosłyszalny, mamy możliwość wzmocnienia materiału podczas ponownego odsłuchiwania nagrania. Istnieje możliwość wzmocnienia sygnału kilkukrotnie.
Zdalny dostęp poprzez sieć lokalną / Internet
Dzięki architekturze Klient - Serwer, większość funkcji programu jest dostępna zdalnie z programu klienckiego. W ten sposób istnieje możliwość utworzenia całego systemu rejestracji rozmów, kilka stanowisk rejestrujących (serwerów) które zapisują rozmowy oraz jedno stanowisko klienckie które ma dostęp do wszystkich nagrań z kilku urządzeń oddalonych od siebie.
Dostęp do programu chroniony hasłem + prawa użytkowników
Oprogramowanie rejestrujące jest chronione hasłem. Osoba pracująca na komputerze z rejestratorem nie ma możliwości wglądu do nagrań bez podania hasła. Istnieje możliwość dodawania nowych użytkowników oraz definiowania praw dostępu takich jak : wyszukiwania rozmów, podsłuchu rozmów, dostępu do ustawień, usuwania nagrań itd.
Nieograniczony czas rozmów
Czas nagrań ograniczony jest jedynie pojemnością dysku twardego komputera do którego jest podłączony rejestrator.
Pełny opis funkcjonalności znajdą Państwo na stronie: