Rejestrator rozmów telefonicznych FonTel L4NET/1
jest samodzielnym urządzeniem przeznaczonym do nagrywania treści rozmów z 1 linii telefonicznej ( mozliwość rozbudowy do max. 4 linii).
Zapis rozmów odbywa się na wbudowanym twardym dysku, a odsłuchiwanie umożliwia dostarczony w komplecie program, komunikujący się z urządzeniem poprzez sieć lokalną.
Zastosowany dysk pozwala na zapis kilku tysięcy godzin rozmów, po zapełnieniu najstarsze nagrania są automatycznie nadpisywane.
✔ Nagrywa rozmowy prowadzone na 1 linii telefonicznej
✔ Rozpoznaje numery osób dzwoniących (CLIP)
✔ Zawiera wbudowany dysk twardy
✔ Nie wymaga podłączenia do komputera
Rejestrator rozróżnia rozmowy wychodzące i przychodzące, rozpoznaje numer osoby dzwoniącej oraz wybierany w systemie tonowym numer telefonu rozmowy wychodzącej, a także obsługuje numery MSN. Wszystkie informacje o zarejestrowanych rozmowach przechowywane są wraz z opisem, datą, godziną i czasem trwania w bazie danych. Nagranie każdej rozmowy zapisane jest w oddzielnym skompresowanym pliku dźwiękowym (pliki .WAV).
Pozwala to na stworzenie doskonale uporządkowanego i wygodnego w przeglądaniu archiwum nagrań. Wspólne oprogramowanie FonTel obsługuje różne modele rejestratorów w dowolnej liczbie. Oznacza to, iż jednym programem można obsługiwać jednocześnie np. rejestrator FonTel ISDN, 2 rejestratory FonTel L4USB oraz zdalnie poprzez sieć komputerową FonTel L4NET. Dzięki temu można stworzyć system rejestracji rozmów dopazowany do posiadanych linii telefonicznych.
Dzięki opcji detekcji poziomu głośności dźwięku możliwa jest automatyczna rejestracja rozmów nie tylko ze zwykłych telefonów, ale także z radiotelefonów, radiostacji i innych urządzeń wyposażonych w wyjście audio.
Po co Ci właściwie rejestrator?
Jeżeli zastanawiasz się nad zakupem rejestratora rozmów telefonicznych, upewnij się, czy ten, który wybierzesz spełnia Twoje wymagania:
- Czy zapisując rozmowy rozróżnia te, które Ty wykonałeś, od tych, które odebrałeś?
- Czy rozróżnia i odnotowuje (ale nie nagrywa sygnału dzwonienia) rozmowy nieodebrane?
- Czy rozpoznaje i zapisuje numery, pod które dzwonisz lub numery, z których inni do Ciebie telefonują?
- Czy - jeżeli w ogóle umożliwia jednoczesną obsługę wielu linii telefonicznych - niezależnie nagrywa rozmowy z każdej podłączonej linii telefonicznej?
- Czy umożliwia proste rozszerzenie w dowolnym momencie o obsługę kolejnych linii telefonicznych?
- Czy może dyskretnie powiadomić Cię o numerze telefonu, z którego ktoś do Ciebie właśnie dzwoni zanim podniesiesz słuchawkę i odbierzesz rozmowę?
- Czy umożliwia podłączenie do linii miejskiej (wraz z centralką) i nagrywanie rozmów zewnętrznych prowadzonych ze wszystkich telefonów podłączonych do linii wewnętrznych?
- Czy umożliwia całkowite ukrycie programu, zdalny dostęp do nagrań, pomiar czasu reakcji na sygnał dzwonka, tworzenie kopii archiwum, statystyki, wydruki bilingowe, eksport listy rozmów (np. dla Excela), rozpoznaje strefy numeracyjne, posiada książkę telefoniczną i wiele innych funkcji?
Rejestrator podłaczony poprzez sieć LAN komunikuje się z komputerem poprzez który odsłuchujemy zapisy tresci rozmów. System pracując bezobsługowo "w tle" samoczynnie rozpoznaje numer linii, początek i koniec rozmowy, jej kierunek i numer telefonu. Umieszcza wszystkie te informacje w bazie danych, a nagrany przebieg rozmowy zapisuje w skompresowanym pliku dźwiękowym. Program współpracuje z dowolną liczbą rejestratorów pozwalając na łączenie kilku rejestratorów w jeden wieloliniowy system rejestracji.
Aplikacja pozwala na wygodne przeglądanie, wyszukiwanie i odsłuchiwanie zarejestrowanych nagrań oraz dopisywanie notatek i komentarzy. Umożliwia automatyczne usuwanie najstarszych nagrań po upływie określonego czasu lub przy braku miejsca na dysku. Pozwala też na wygodne drukowanie lub zapis do pliku tekstowego listy zarejestrowanych rozmów z możliwością uwzględnienia dowolnego kryterium wyboru: numeru linii telefonicznej, dnia, miesiąca, numeru telefonu.