Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

REJESTRATOR CZASU PRACY KONTROLA DOSTĘPU KRAKÓW

25-07-2014, 9:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 955 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 955 zł     
Użytkownik trigona
numer aukcji: 4413411887
Miejscowość Kraków
Licytowało: 1    Wyświetleń: 63   
Koniec: 25-07-2014 09:15:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Bio Office D200

Towar dostępny w magazynie.
Można obejrzeć w Krakowie.
Wysyłka tego samego dnia pod warunkiem złożenia zamówienia (dokonania zapłaty) przed godziną 13.00
od poniedziałku do piątku.

Sprzęt jest fabrycznie nowy.
Gwarancja: 12 miesięcy.
Wystawiamy fakturę VAT.

Proponujemy następujące sposoby zapłaty za zakupione towary:
  • przedpłata na rachunek bankowy
    na podstawie faktury proforma,
  • pobranie (gotówka przy odbiorze),
  • gotówka przy odbiorze osobistym
    w naszej siedzibie,
  • Płacę z Allegro (płatność PayU).
Proponujemy dwa sposoby odbioru zakupionych przedmiotów:
  • przesyłka dostarczana przez
    renomowaną firmę kurierską 7ka
  • odbiór osobisty w naszej siedzibie
    w Krakowie, ul. Przewóz 44
    (pn-pt, 8:00-16:00)
Od poniedziałku do piątku, 8:00-16:00:

tel.: (+48) 12 [zasłonięte] 00
kom.: (+48) 504 [zasłonięte] 29 39
fax: (+48) 12 [zasłonięte] 01
mail: [zasłonięte]@trigona.pl

Adres:

Trigona Sp. z o.o.
ul. Przewóz 44
30-716 Kraków


Trigona to legalnie działająca spółka kapitałowa zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym. Posiadamy siedzibę w Krakowie - biuro handlowe, magazyny, dział pomocy technicznej i serwis.
To tutaj można odbierać zakupione przedmioty, jak również tutaj można realizować ewentualne roszczenia z tytułu gwarancji.
Na rynku systemów automatycznej identyfikacji jesteśmy aktywni od 2006 roku.



Mapa dojazdu:

Gratulacje!

Gościsz na aukcjach prawdziwego profesjonalisty. Od 7 lat specjalizujemy się w dostarczaniu systemów automatycznej identyfikacji . Przez te lata zgromadziliśmy wiedzę, doświadczenie oraz szerokie grono zadowolonych Klientów. Dołącz do nich już teraz i kliknij przycisk Kup teraz.

Czym nasza oferta różni się od konkurencji

  • mamy wiedzę, i chętnie się nią dzielimy z naszymi Klientami,
  • dajemy gwarancję i sami ją realizujemy,
  • pomagamy telefonicznie przy instalacji zakupionego urządzenia,
  • doradzamy w doborze sprzętu

Dlaczego możesz nam zaufać

  • sprzedajemy oryginalny, nowy sprzęt pochodzący z legalnego kanału dystrybucyjnego,
  • jesteśmy oficjalnym partnerem Anviz Biometric,
  • jesteśmy spółką zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym,
  • posiadamy certyfikat Rzetelnej Firmy wydany przez Krajowy Rejestr Długów,
  • jesteśmy na Allegro od 2007 roku.

Urządzenie rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu Bio-Office VP30

 

 

Rejestrator VP30 to w pełni profesjonalny system kontroli dostępu opracowany dla zabezpieczenia małych i średnich przedsiębiorstw. Łączy w sobie czytnik RFID, alarm antywłamaniowy, rejestracje czasu pracy i kontrolę dostępu z modnym, eleganckim wyglądem oraz niezawodnością. Posiada przyjazny dla użytkownika interfejs i szereg funkcji ułatwiających zarządzanie danymi w różnych środowiskach. Obsługuje strefy czasowe i grupową kontrolę dostępu dla wyższego poziomu bezpieczeństwa. VP30 jest wszechstronnym urządzeniem do kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy.

Zainstalowanie urządzenia sprawi, że Twoi pracownicy będą punktualni jak nigdy dotąd!

Elegancki wygląd, kompaktowe rozmiary to niewątpliwe zalety terminala Bio-Office VP30.

Bio-Office VP30 przeznaczony jest do rejestrowania czasu pracy w małych, średnich i dużych firmach. Dołączone oprogramowanie pozwala tworzyć listy obecności pracowników, sporządzać precyzyjne raporty o czasie pracy zatrudnionych, spóźnieniach, wyjściach służbowych itp.

Menu urządzenia oraz dołączone do niego oprogramowanie posiadają interfejs w języku polskim. Urządzenie VP30 Identyfikuje pracowników na podstawie karty zbliżeniowej. Identyfikacja karty trwa krócej niż 0,5 sekundy.


Terminal jest tak zaprojektowany, by można go było samodzielnie zainstalować i uruchomić. Wystarczy ustawić urządzenie na biurku, podłączyć zasilacz i już można rozpocząć rejestrację.

PONADTO !!

Tylko u nas razem z terminalem otrzymasz program TRI-GO-RCP Basic (bezpłatna roczna licencja). Jako jedyni dodajemy naszą autorską aplikację do rozliczania czasu pracy (oprócz standardowego oprogramowania producenta)

TRI-GO-RCP Basic to najprostszy w obsłudze program do rozliczania pracowników. Został zaprojektowany i napisany w Polsce przez polskich programistów. Dlatego idealnie pasuje do polskich realiów biznesowych i najlepiej spełnia właśnie Twoje potrzeby!

Bezpłatną wersję demo programu TRI-GO-RCP możesz pobrać TUTAJ. Spróbuj już teraz! To nic nie kosztuje!

Aplikacja jest perfekcyjnie przystosowana do realiów polskiego rynku pracy!

Oprogramowanie umożliwia między innymi:

- Obliczanie czasu pracy z uwzględnieniem przerw,

- Obliczanie czasu pracy dla osób pracujących nocą,

- Obliczanie godzin nadliczbowych.

Sposób działania programu został zaprojektowany z myślą o prostocie obsługi. Już nie musisz mozolnie ustalać harmonogramów pracy poświęcając temu swój cenny czas. Wpisz ile minut dziennie mają przepracować pracownicy, a program sam sprawdzi czy te założenia zostały spełnione, poda rzeczywisty czas pracy i po zaznaczeniu odpowiedniej opcji obliczy nadgodziny.

Nowoczesny, ergonomiczny i intuicyjny interfejs programu sprawia, że jego obsługa jest dziecinnie prosta. Układ graficzny elementów interfejsu został przetestowany i zoptymalizowany dla szybkiej pracy. Możliwość popełnienia błędu przez operatora została zminimalizowana, a wszelkie niespójności danych są łatwe do wychwycenia i skorygowania.Poniżej przedstawiamy zrzuty ekranowe z oprogramowania: 









Specjalizujemy się w sprzęcie do automatycznej identyfikacji.

Jako nieliczni na allegro oferujemy BEZPŁATNĄ, fachową pomoc telefoniczną w instalacji zakupionego sprzętu.

Nie wiesz które urządzenie wybrać?


Możesz liczyć na naszą pomoc w doborze właściwego urządzenia.
Długoletnie doświadczenie w sprzedaży urządzeń do automatycznej identyfikacji oraz indywidualne podejście do każdego klienta gwarantują 100% zadowolenia z dokonanego zakupu !!

Najważniejsze parametry techniczne

 32-bitowy procesor ARM

wyświetlacz LCD 128 x 64px

czas identyfikacji: <0,5 sek

metody identyfikacji: karta, PIN+hasło, hasło+karta

FRR: 0,001 %

FAR: 0,00001 %

maksymalna liczba pamiętanych kart: 2000

maksymalna liczba pamiętanych zdarzeń: 20000

interfejsy: RS485, Mini USB, TCP/IP, Wiegand

napięcie zasilające: 12V/5v (serwisowe)

wymiary: szer. 80 mm, wys. 180 mm, głęb. 40 mm

temperatury pracy: -10 ÷ +40 st. C

certyfikaty FCC, CE

W pudełku oprócz terminala znajdziesz:

  • płytę CD z oprogramowaniem,

  • kabel USB do połączenia z komputerem(serwisowy),

  • zasilacz 12v


Jeśli masz jakieś wątpliwości to skontaktuj się z nami, pomożemy Ci dokonać właściwego wyboru.

Na naszych  aukcjach  znajdziesz także inne urządzenia do rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu.

[DANE_EU][KOD][/KOD][EAN][/EAN][WYS]1[/WYS][TYP]0[/TYP][SKL_ID]0[/SKL_ID][SKL_TXT][/SKL_TXT][WZN]3[/WZN][/DANE_EU]