Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

REJESTRACJA CZASU PRACY ODCISK PALCA, KARTA A300!!

09-02-2015, 9:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 135 zł     
Użytkownik trigona
numer aukcji: 5029789478
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 19   
Koniec: 09-02-2015 09:09:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Bio Office A300

Treść akapitu

Towar dostępny w magazynie.
Można obejrzeć w Krakowie.
Wysyłka tego samego dnia pod warunkiem złożenia zamówienia (dokonania zapłaty) przed godziną 13.00
od poniedziałku do piątku.

Sprzęt jest fabrycznie nowy.
Gwarancja: 12 miesięcy.
Wystawiamy fakturę VAT.

Proponujemy następujące sposoby zapłaty za zakupione towary:
  • przedpłata na rachunek bankowy
    na podstawie faktury proforma,
  • pobranie (gotówka przy odbiorze),
  • gotówka przy odbiorze osobistym
    w naszej siedzibie,
  • Płacę z Allegro (płatność PayU).
Proponujemy dwa sposoby odbioru zakupionych przedmiotów:
  • przesyłka dostarczana przez
    renomowaną firmę kurierską Siódemka
  • odbiór osobisty w naszej siedzibie
    w Krakowie, ul. Przewóz 44
    (pn-pt, 8:00-16:00)
Od poniedziałku do piątku, 8:00-16:00:

tel.: +48 12 [zasłonięte] 00
kom.: +48 [zasłonięte] 39 31
fax: +48 12 [zasłonięte] 01
mail: [zasłonięte]@trigona.pl

Adres:

Trigona Sp. z o.o.
ul. Przewóz 44
30-716 Kraków


Trigona to legalnie działająca spółka kapitałowa zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym. Posiadamy siedzibę w Krakowie - biuro handlowe, magazyny, dział pomocy technicznej i serwis.
To tutaj można odbierać zakupione przedmioty, jak również tutaj można realizować ewentualne roszczenia z tytułu gwarancji.
Na rynku systemów automatycznej identyfikacji jesteśmy aktywni od 2006 roku.



Mapa dojazdu:

Gratulacje!

Gościsz na aukcjach prawdziwego profesjonalisty. Od 9 lat specjalizujemy się w dostarczaniu systemów automatycznej identyfikacji . Przez te lata zgromadziliśmy wiedzę, doświadczenie oraz szerokie grono zadowolonych Klientów. Dołącz do nich już teraz i kliknij przycisk Kup teraz.

Czym nasza oferta różni się od konkurencji

  • mamy wiedzę i chętnie się nią dzielimy z naszymi Klientami,
  • dajemy gwarancję i sami ją realizujemy,
  • pomagamy telefonicznie przy instalacji zakupionego urządzenia,
  • doradzamy w doborze sprzętu.

Dlaczego możesz nam zaufać

  • sprzedajemy oryginalny, nowy sprzęt pochodzący z legalnego kanału dystrybucyjnego,
  • jesteśmy oficjalnym partnerem Anviz Biometric,
  • jesteśmy spółką zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym,
  • posiadamy certyfikat Rzetelnej Firmy wydany przez Krajowy Rejestr Długów,
  • jesteśmy na Allegro od 2007 roku.

Urządzenie rejestracji czasu pracy Bio-Office A300

Bio-Office A300 Bio-Office A300 to szybkie i niezawodne urządzenie do rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu. Zainstalowanie urządzenia podniesie nie tylko bezpieczeństwo, ale także prestiż Twojego biura. Elegancki wygląd, kompaktowe rozmiary oraz możliwość montowania urządzenia na ścianie to niewątpliwe zalety terminala Bio Office A300. Zastosowane markowe podzespoły gwarantują długą i bezawaryjną eksploatację.

Ponadto urządzenie jest wyposażone w port USB, dzięki któremu można wszystkie informacje o rejestracjach pobrać za pomocą pendrivea. Bio-Office A300 Posiada również odporny na wodę,pył i zarysowania czytnik linii papilarnych. Gwarantujemy, że zainstalowanie urządzenia sprawi, że Twoi pracownicy będą punktualni jak nigdy dotąd, a komfort pracy, bezpieczeństwo i prestiż w Twoim biurze znacząco wzrosną.

Bio-Office A300 przeznaczony jest do rejestrowania czasu pracy w małych, średnich i dużych firmach. Dołączone oprogramowanie pozwala tworzyć listy obecności pracowników, sporządzać precyzyjne raporty o czasie pracy zatrudnionych, spóźnieniach, wyjściach służbowych itp.

Zarówno menu urządzenia jak i oprogramowanie posiada interfejs w języku polskim. Urządzenie A300 Identyfikuje pracowników na podstawie odcisku palca oraz kart zbliżeniowych. Identyfikacja linii papilarnych i sprawdzenie ze wzorcem zapisanym w pamięci urządzenia trwa krócej niż 0,5 sekundy.


Urządzenia Bio Office A300 z powodzeniem funkcjonują między innymi:

- w biurach
- na budowach
- w halach magazynowych
- w firmach transportowych

Terminal jest tak zaprojektowany, by można go było samodzielnie zainstalować i uruchomić. Wystarczy powiesić urządzenie na ścianie, podłączyć zasilacz i już można zapisywać wzory odcisków palców użytkowników.

PONADTO !!

Tylko u nas razem z terminalem otrzymasz program TRI-GO-RCP Basic (bezpłatna roczna licencja). Jako jedyni dodajemy naszą autorską aplikację do rozliczania czasu pracy (oprócz standardowego oprogramowania producenta). TRI-GO-RCP Basic to najprostszy w obsłudze program do rozliczania pracowników. Został zaprojektowany i napisany w Polsce przez polskich programistów. Dlatego idealnie pasuje do polskich realiów biznesowych i najlepiej spełnia właśnie Twoje potrzeby!

Bezpłatną wersję demo programu TRI-GO-RCP możesz pobrać TUTAJ. Spróbuj już teraz! To nic nie kosztuje!

Aplikacja jest perfekcyjnie przystosowana do realiów polskiego rynku pracy!

Oprogramowanie umożliwia między innymi:

- Obliczanie czasu pracy z uwzględnieniem przerw,

- Obliczanie czasu pracy dla osób pracujących nocą,

- Obliczanie godzin nadliczbowych.

Sposób działania programu został zaprojektowany z myślą o prostocie obsługi. Już nie musisz mozolnie ustalać harmonogramów pracy poświęcając temu swój cenny czas. Wpisz ile minut dziennie mają przepracować pracownicy, a program sam sprawdzi czy te założenia zostały spełnione, poda rzeczywisty czas pracy i po zaznaczeniu odpowiedniej opcji obliczy nadgodziny.

Nowoczesny, ergonomiczny i intuicyjny interfejs programu sprawia, że jego obsługa jest dziecinnie prosta. Układ graficzny elementów interfejsu został przetestowany i zoptymalizowany dla szybkiej pracy. Możliwość popełnienia błędu przez operatora została zminimalizowana, a wszelkie niespójności danych są łatwe do wychwycenia i skorygowania.Poniżej przedstawiamy zrzuty ekranowe z oprogramowania:









Specjalizujemy się w sprzęcie do automatycznej identyfikacji.
Jako nie liczni na allegro oferujemy BEZPŁATNĄ, fachową pomoc telefoniczną w instalacji zakupionego sprzętu.


Nie wiesz które urządzenie wybrać?

Możesz liczyć na naszą pomoc w doborze właściwego urządzenia. Długoletnie doświadczenie w sprzedaży urządzeń do automatycznej identyfikacji oraz indywidualne podejście do każdego klienta gwarantują 100% zadowolenia z dokonanego zakupu !!

Najważniejsze parametry techniczne

typ sensora:
optyczny oraz RFID(czytnik kart zbliżeniowych UNIQUE 125kHz)
rozdzielczość:
500 dpi
skanowany obszar:
22 x 18 mm
FRR:
0,001 %
FAR:
0,00001 %
czas identyfikacji:
<0,5 sek
maksymalna liczba użytkowników:
2000
maksymalna liczba odcisków palców:
2000
maksymalna liczba pamiętabych zdarzeń:
50000
interfejsy:
USB, LAN, PENDRIVE
napięcie zasilające/max. pobór prądu:
5v/300mA
wymiary:
szer. 200 mm, wys. 140 mm, głęb. 38 mm
temperatury pracy:
-10 ÷ +60 st. C
Działa z systemami operacyjnymi:
MS Windows 2000,XP,2003,Vista, 7, 8
Pozostałe funkcje:
Przekaźnik umożliwiający sterowanie elektrozamkiem
gwarancja:
12 miesięcy

W pudełku oprócz terminala znajdziesz:

  • płytę CD z oprogramowaniem,

  • kabel USB do połączenia z komputerem,

  • zasilacz 5 V ,

  • Kabel połączeniowy do sterowania elektrozaczepem,

  • Zestaw do montażu urządzenia na ścianie.


Jeśli masz jakieś wątpliwości to skontaktuj się z nami, pomożemy Ci dokonać właściwego wyboru.

Na naszych  aukcjach  znajdziesz także terminal biometryczny do rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu podłączany
do komputera przez interfejs USB lub sieć LAN do zastosowania w większych firmach/instytucjach,

 

[DANE_EU]5mBtnRT6cfyWsmz926REAFAmj92mH6cQZHEByCysmnF+KeqROnvGjKDRnOLyQu0NpW0mgM/hvKTAnHIjibxvn5JQgJkabaVudaDzASB4lhpDUfRs3l8aKmRhmlh5/a+KrEoyGBl/EhFnMc8jyPHpEQ==[/DANE_EU]