Witam
Książka kancelaryjna, dziennik kancelaryjny, dziennik korespondencji itd. to podstawa pracy sekretariatu i kancelarii. To porządek w dokumentach. Dzięki temu można ustalić kiedy pismo wpłynęło, kto przysłał, kto odebrał, kiedy to się działo. Problem pojawia się w momencie gdy należy odszukać pismo sprzed kilku miesięcy. Czas poświęcony na znalezienie i ustalenie kiedy była lub czy w ogóle była odpowiedź to już dyscyplina olimpijska. Oczywiście zależy od tego ile takich pism wpływa i wypływa z firmy. Ale pójdźmy dalej, należy odnaleźć pismo z przed 3 lat! i co wtedy. Jak szybko jesteś w stanie to zrobić? bo ja w kilka milisekund lub sekund a ty?
Mamy XXI w. i prowadzenie dziennika korespondencji w formie papierowej to już przeżytek. Oszczędzaj las. Po co marnować papier. Czy nigdy nie miałeś/aś problemu z odczytaniem na papierze! Co tu jest napisane, kto to pisał?
Po co te nerwy. Mój program zapewnia:
1. szybkie wyszukiwanie po wielu krytariach
2. czytelność zapisów
3. historię operacji
4. kontrolę dostępu do pism
5. nieograniczoną pojemność
6. dostosowanie do istniejącego obiegu dokumentów w firmie
7. dostosowanie do Twoich potrzeb
8. rozbudowa wg Twoich potrzeb
Aplikacja obecnie działa w 100% pod firefox. Najnowsza wersja 1.2 będzie działała pod IE, chrome i opera. System operacyjny dla serwera to linux, natomiast klient to niezależny, może być linux, mac, windows. Byle działała na danym systemie odpowiednia przeglądarka (FF, IE, Chrome lub Opera).
Program jest darmowy rozpowszechniany na licencji GNU/GPL. Przedmiotem licytacji jest wdrożenie w/w programu u klienta, na jego sprzęcie. Tutaj licytujemy wstępną minimalną kwotę wdrożenia, czyli instalację tak jak jest, natomiast wszelkie zmiany należy uzgodnić w procesie wdrożenia oraz ich wycenę.
Na stronie http://rejestr.emiter-uslugi.pl login: kancelaria; hasło: kancelaria oraz login: kierownik; hasło: kierownik znajduje się wersja demo programu. Jest tam również do pobrania instrukcja obsługi oraz aplikacja. Przed zalicytowaniem skontaktuj się najlepiej z nami [zasłonięte]@poczta.emiter-uslugi.pl. Należy pamiętać, że ta wersja jest dostosowana na potrzeby SM w Gdańsku. Aplikacja jest bardzo eleastyczna jeśli chodzi o dostosowanie do obiegu dokumentów w danej instytucji. Jeszcze łatwiej będzie w nowej wersji, gdzie będę się starał zaadaptować bardzo dynamiczne i otwarte podejście do uprawnień. Nie będzie już zdefiniowanych z góry uprawnień, uprawnienia będą dawane do konkretnego modułu i konkretnego polecenia. Będzie możliwość tworzenia grup uprawnień, które będzie można uzupełniać o indywidualny dostęp do określonych modułów lub poleceń.
Progam został wdrożony w:
Straż Miejska w Gdańsku w styczniu 2009 roku (start od wersji 1.1)
Straż Gminna w Łęgowie w styczniu 2012 (start od wersji 1.1.9)
Nowa wersja aplikacji 1.1.9.
Co nowego - edytowalne JRWA, z poziomu menu szukaj łączenie pism przychodzących, wyszukiwanie pełnotekstowe po numerze pisma. Zrobiłem instalator aplikacji, który ustawia wstępną konfigurację. Szczegóły jak to wygląda w praktyce w instrukcji i w wersji demo.
Kolejna wersja to będzie już nowa jakość. Układ oparty na css, wyświetlanie na jquery, serce aplikacji pozostaje bez zmian. Dostosowanie aplikacji do przeglądarek IE, Opera i Chrome.
Druga fotka to zapowiedź tego co będzie.
Chcesz wiedzieć jak działa? Zweryfikuj w instytucjach w których został wdrożony.
|