|
tel/fax. 914-[zasłonięte]-106 kom. 517-[zasłonięte]-888
Skype: seseva.pl
Gadu-Gadu: 50[zasłonięte]115 e-mail: [zasłonięte]@seseva.pl Pracujemy:
poniedziałek - piątek 8:00 - 18:00
|
|
SESEVA Credit Agricole Bank Polska
33 1940 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0762479 [zasłonięte] 000000
|
|
Wysyłka kurierem
lub odbiór w
Paczkomacie 24/7
|
|
|
|
|
Stelaż do łóżka - regulowany
Nowy oryginalnie zapakowany
Stelaż elastyczny z regulowanym zagłówkiem i podnóżkiem.
28 elastycznych listew brzozowych
Płynna regulacja w pasie miednicy
Idealne podparcie dla kręgosłupa
Stopniowa regulacja wysokości zagłówka
Stopniowa regulacja wysokości położenia nóg
Odstęp pomiędzy listewkami dopasowany do materacy lateksowych
Konstrukcja ramy wykonana z drewna klejonego warstwowo co zwiększa wytrzymałość stelaża
Produkt polski
590[zasłonięte]210130
Zapraszam na nasze pozostałe aukcje gdzie znajdą Państwo inne wymiary i rodzaje stelaży i materacy
Polecam i zachęcam do zakupu
2-LETNIA GWARANCJA NA PRODUKT.
- Wystawiam faktury VAT, wylicytowana kwota jest ceną brutto z VAT-em.
- Odbiór osobisty po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym pod adresem:
SESEVA ul. Jarosława Iwaszkiewicza 84 , 70-786 Szczecin
- Kurier po dostarczeniu przesyłki do Państwa ma obowiązek odczekania 10 min, w czasie którym macie Państwo prawo sprawdzić zawartość przesyłki i ogólny stan towaru. W przypadku przesyłki "za pobraniem", sprawdzenie przesyłki możliwe jest dopiero po uregulowaniu kurierowi należności.
- W przypadku gdybyście stwierdzili Państwo, że towar został mechanicznie uszkodzony lub posiada braki, kurier ma obowiązek natychmiastowego spisania protokołu szkodowego i pozostawienia Państwu jego kopii. Uwaga – odpowiedni druk powinien mieć przy sobie kurier, w przeciwnym przypadku należy spisać odręczne oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania. Oświadczenie takie musi być opatrzone datą oraz podpisami Kupującego i kuriera. Reklamacje dotyczące uszkodzeń lub braków w przesyłce będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu szkodowego. W takim przypadku Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z [zasłonięte]@seseva.pl, nie później jednak niż w ciągu 72 godzin od momentu doręczenia przesyłki.
- UWAGA! Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli nie wykonają Państwo wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta.
- Dokładamy wszelkich starań aby podane zdjęcie i opis były w pełni prawidłowe i kompletne.
- Niestety, nie możemy zagwarantować, że dane podawane na naszych aukcjach nie zawierają pomyłek i błędów. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub chęci uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z działem handlowym. Będziemy wdzięczni za wszelkie porady i sugestie.
|