Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Regulator obrotów silnika elektrycznego 12-24V 15A

14-09-2014, 21:57
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 119.99 zł     
Użytkownik jarmata1
numer aukcji: 4504512094
Miejscowość jarocin
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 32   
Koniec: 14-09-2014 22:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt:
pon-pt g. 7-15 
  • e-mail
  • e-[zasłonięte]@e-magma.pl
  • e-mail
  • [zasłonięte]@gmail.com
  • kom.
  • +48 [zasłonięte]-107-303
  • kom.
  • +48 [zasłonięte]-258-440
  • kom.
  • +48 [zasłonięte]-257-785
  • fax
  • +48 (0) 62 [zasłonięte] 19
  • Regulamin / Gwarancja:

    Po dokonaniu zakupu prosimy, o przesłanie emaila z informacją o sposobie płatności i danymi do faktury, jeżeli życzą sobie Państwo, abyśmy wystawili dla zamówienia fakturę VAT.

    Udzielamy 12-miesięcznej gwarancji na podstawie dowodu zakupu.

    Płatności:
  • wpłata na konto

  • odbiór osobisty

     

  • płatność przy odbiorze

    Koszt przesyłki jest stały, niezależny od wielkości zamówienia.
    Koszt ten znajdzie się na paragonie
    lub fakturzę, którą Państwo otrzymacie wraz z przesyłką.


  • Wysyłka:


    Koszt przesyłki kurierskiej przy wpłacie na konto:

    18,00 zł

    Koszt przesyłki kurierskiej przy paczce pobraniowej:

    26,00 zł.



    Regulator obrotów silnika

    dwukierunkowy 12-24V 15A DC

    w promocyjnej cenie !


     

    !!!! UZNANA JAKOŚĆ !!!!

     

     

     

     

    KOMPLET: STEROWNIK Z PRZEKAŹNIKAMI 30A + POTENCJOMETR OBROTÓW + 3 PRZYCISKI (STOP,LEWO,PRAWO)

     

    Nowoczesny sterowany mikroprocesorem regulator przeznaczony do silników prądu stałego DC o napięciu 12-24V i prądzie max 15A.

    Umożliwia płynną regulację prędkości obrotowej, zmianę kierunku obrotów jak również płynny start i
    stop silnika. Posiada także możliwość współpracy z hamulcem silnika.

    Regulator posiada wejście na 3 przyciski zwierne LEWO, PRAWO oraz STOP umożliwiające
    wybór kierunku obrotów silnika i jego zatrzymanie. Posiada także wejście na potencjometr OBROTY
    (2Kom) którym regulujemy prędkość obrotową silnika. Regulacja prędkości odbywa się w technologii
    PWM w zakresie około 1-100%. Sterownik posiada także na płytce potencjometr START do ustawieniu
    czasu płynnego rozruchu silnika (softstart) oraz analogiczny STOP do ustawienia czasu płynnego
    zwalniania silnika przed jego zatrzymaniem. Sama zmiana kierunku obrotów silnika realizowana jest
    przez zewnętrzne przekaźniki wg schematu w instrukcji.

    OPIS DZIAŁANIA:

     W trakcie czuwania zapalona jest dioda led „STOP” a silnik stoi. Po naciśnięciu przycisku


    kierunku – punkt „A” na wykresie – (przycisk „LEWO” lub „PRAWO”) załączany jest odpowiedni


    przekaźnik kierunku (L lub P), dioda „STOP” gaśnie a dioda kierunku „LEWO” lub „PRAWO” miga. W


    momencie naciśnięcia tego przycisku odczytywane jest położenie potencjometru „OBROTY” i silnik


    przez czas ustawiony (potencjometrem „START”) zaczyna się rozpędzać. Po osiągnięciu zadanych


    obrotów silnika (cykl „STAŁE OBROTY” na wykresie) dioda kierunku „LEWO” lub „PRAWO” zapala


    się na stałe a użytkownik ma możliwość regulacji obrotów potencjometrem „OBROTY”. Jeśli już po

     

    rozpoczęciu softstartu ale przed jego zakończenie użytkownik zmieni położenie potencjometru

     

    „OBROTY” zmiana ta zostanie wzięta pod uwagę po zakończeniu cyklu softstartu. W celu zatrzymania

     

    silnik lub zmiany kierunku obrotów należy nacisnąć przycisk „STOP” (punkt „B” na wykresie). Po jego

     

    naciśnięciu silnik płynnie zwalania poprzez zmniejszanie wypełnienia PWM w czasie ustawionym

     

    potencjometrem „STOP” (cykl „SOFTSTOP”) a stan ten obrazuje miganie diod „STOP” i diody kierunku

     

    („LEWO” lub „PRAWO”). Gdy czas softstopu skończy się załączany jest hamulec który umożliwia

     

    zatrzymanie silnika jeśli mimo zmniejszenia PWM do 0% nadal się kręci siłą bezwładności. Stan ten jest

     

    sygnalizowany zapaloną diodą „HAMULEC”. Następnie zwalniany jest hamulec oraz wyłączany

     

    przekaźnik kierunku i sterownik przechodzi do czuwania (zapali się dioda „STOP”) oczekując na kolejne

     

    uruchomienie silnika w dowolną stronę.

     

    Czas softstartu jak i softstopu jest ustawiany płynnie w zakresie około 1-10 sekund. Zmiany tych

     

    czasów należy wykonywać przy odłączonym zasilaniu sterownika potencjometrami na płytce „START” i

     

    „STOP”.

     
    Użytkownik ma także możliwość ustawienia parametrów:

     

    1/ czas załączenia hamulca w zakresie około 1-10 sekund. W tym celu przy wyłączonym zasilaniu

     

    sterownika należy nacisnąć i przytrzymać przycisk „PRAWO” i trzymając go wciśniętym włączyć

     

    zasilanie. Zapalą się diody „LEWO”, „STOP” i „PRAWO”, zwolnić przycisk (zgaśnie dioda „STOP”) i

     

    teraz ustawić czas działania hamulca potencjometrem „OBROTY” po czym zatwierdzić go przyciskiem

     

    „STOP”. Sterownik zapamięta ustawiony czas hamulca i przejdzie do stanu czuwania.

     

     

    2/ szybkość reakcji PWM na ruch potencjometru w cyklu „STAŁE OBROTY”. Szybkość z jaką reaguje

     

    sterownik na zmianę położenia pokrętła potencjometru możemy ustawić w zakresie około 1-1,5 do 10

     

    sekund (od min do max PWM). W tym celu przy wyłączonym zasilaniu sterownika należy nacisnąć i

     

    przytrzymać przycisk „LEWO” i trzymając go wciśniętym włączyć zasilanie. Zapalą się wszystkie diody,

     

    zwolnić przycisk (pozostanie zapalona dioda „HAMULEC”) i teraz ustawić czas działania hamulca

     

    potencjometrem „OBROTY” po czym zatwierdzić go przyciskiem „STOP”. Sterownik zapamięta

     

    ustawiony czas hamulca i przejdzie do stanu czuwania.

     

    Powyższe ustawienia pamiętane są po odłączeniu zasilania i będą aktualne aż do następnej

    zmiany w analogiczny sposób przez użytkownika. Należy pamiętać że im większy silnik, im większy

    pobór prądu jak i bezwładność tym należy ustawić dłuższe czasy SOFTSTART, SOFTSTOP,

    dłuższy czas reakcji PWM na ruch potencjometru (w cyklu „STAŁE OBROTY”) jak i też zwykle

    dłuższy czas działania hamulca. Jeśli te czasy będą za krótkie dla danego silnika to wystąpią

    niekorzystne zjawiska jak udary prądowe, szarpania a nawet może dojść do uszkodzenia

    sterownika.
    Schemat podłączenia:

     

     

     Regulacja prędkości silnika odbywa się w technologi PWM natomiast zmiana kierunków obrotów

    przez zewnętrzne przekaźniki. Przekaźniki muszą być na prąd styków zdecydowanie większy niż prąd

    silnika, dobrą zasadą jest użycie minimum 30A przekaźników samochodowych 5 pinowych (NC/NO).

    Schematy w instrukcji na dole strony- link

    Hamulec:



    Ogólnie hamowanie silnika po naciśnięciu przycisku „STOP” odbywa się poprzez płynne


    zmniejszanie wartości PWM. Czas softstopu należy ustawić tak by silnik z maksymalnej prędkości pod


    największym obciążeniem zdążył się zatrzymać. Sterownik posiada także wyjścia na zewnętrzny


    przekaźnik załączający dodatkowy hamulec na czas X sekund (ustawia użytkownik) po zmniejszeniu


    PWM do zera podczas hamowania silnika. Umożliwia to zatrzymanie silnika jeśli np. czas softstopu jest


    za krótki. Wyjście to oznaczone H85 i H86 umożliwia podłączenie zewnętrznego przekaźnika z cewką

     

    12VDC o poborze prądu do 200mA. Załączenie tego wyjścia jest sygnalizowane diodą „HAMULEC”.

     

    Przekaźnik ten umożliwia podłączenie zewnętrznego hamulca: pneumatycznego, hydraulicznego

     

    czy elektrycznego. W najprostszej wersji może to być dołączany równolegle do silnika rezystor dużej

     

    mocy. Wartość rezystora zależy od silnika, zwykle kilka-kilkanaście omów i mocy kilkanaście do 100 i

     

    więcej wat. Poniższy schemat pokazuję przykład najprostszego hamulca z wykorzystaniem rezystora

     

    mocy. Jako przekaźnik sterujący należy stosować minimum przekaźniki na prąd 30A.

     
    Sterowanie:



    Sterowanie odbywa się za pomocą 3 przycisków zwiernych. Należy użyć dobrej jakości


    przycisków podłączonych wg poniższego schematu. Nie wolno podawać żadnych napięć na wejście


    przycisków. Przewody należy zastosować minimum 0,5mm2 i jak najkrótsze. Do sterowanie obrotami


    służy potencjometr 2Kom na jak najkrótszym przewodzie.

     

     

     

    hłodzenie:




    Elementy sterownika, przede wszystkim D1 oraz T1 nagrzewają się podczas pracy tak więc należy


    na te elementy zamontować radiator. Wielkość radiatora (plus ewentualny wentylator chłodzący) należy


    dobrać w zależności od temperatury otoczenia i przede wszystkim pobieranego prądu przez silnik tak by


    temperatura radiatora wynosiła maksymalnie 60 stopni C. Pod diodą D1 oraz tranzystorem T1 należy


    koniecznie zastosować podkładkę i tulejkę izolacyjną.


    Dane techniczne:

     

     

    - zasilanie sterownika 12VDC (11-13C)

     

    - zasilanie silnika dopuszczalne 11-28VDC

     

    - max. pobór prądu przez silnik 15A

     

    - max pobór prądu przekaźników L, P, H to 200mA/przekaźnik

     

    - wielkość płytki sterownika 8*7,5 cm

     

    - sterowanie obrotami poprzez potencjometr 2 Kom

     

    - 4 częstotliwości PWM do wyboru: około 2kHz , 4kHz, 8kHz i 16kHz

     

     

     

    Tu mozna obejrzec film youtube - KLIKNIJ BY OBEJRZEC FILM 

     

     

     

    Tu mozna pobrać instrukcje - KLIKNIJ (PDF- prawym klawiszem myszy prosze wybrać "Otwórz w nowym oknie")

     

     

    Foto:

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ZA LICYTOWANE NARZĘDZIA OTRZYMALIŚMY 100% POZYTYWNYCH KOMENTARZY!!!

     

    JEDEN Z OTRZYMANYCH KOMENTARZY OD NASZEGO KLIENTA DOTYCZĄCY SPRZEDAWANYCH PRZEZ NAS PRZEDMIOTÓW:

    Rodzaj komentarza: Pozytywny

    Treść komentarza:
    "szybka obsługa dodry towar za dobra cenę polecam"


    !!! HIT CENOWY !!!



    Cena brutto za 1 szt

    Udzielamy 12-miesięcznej gwarancji na podstawie dowodu zakupu.

     

    MAMY TAKŻE DO ZAOFEROWANIA PRZEDMIOTY O INNYM PRZEZNACZENIU - PREZENTUJEMY JE NA AUKCJACH NA ALLEGRO.



    NA ŻYCZENIE KLIENTA WYSTAWIAMY FAKTURY VAT - CENA ZAWIERA PODATEK VAT.


    NA WSZELKIE PYTANIA ODPOWIADAMY POD NUMERAMI TEL.:

    - 0504 - 107 - 303

    - 0501 - 258 - 440

    - 0508 - 257 - 785

    LUB PISEMNIE POPRZEZ E-MAIL: e-[zasłonięte]@e-magma.pl

    SŁUŻYMY POMOCĄ TECHNICZNĄ !!!

    U NAS NARZĘDZIA KUPUJECIE PAŃSTWO BEZ RYZYKA.

    JESTEŚMY SPRAWDZONYM PARTNEREM HANDLOWYM - PROSIMY SPRAWDZIĆ NASZE KOMENTARZE.

    PO LICYTACJI OTRZYMACIE PAŃSTWO DODATKOWE SZEROKIE INFORMACJĘ DOTYCZĄCE SPOSOBU ZAPŁATY ZA WYLICYTOWANE.

    NARZĘDZIA DOSTARCZAMY PO ZAKSIĘGOWANIU WPŁATY NA NASZYM KONCIE. MOŻLIWA JEST TAKŻE WYSYŁKA POBRANIOWA, ODBIÓR OSOBISTY LUB DOSTAWA NA TERENIE WIELKOPOLSKI PRZY STAŁEJ WSPÓŁPRACY

    STALE ROSZERZAMY NASZĄ OFERTĘ.

    ZACHĘCAMY DO SPRAWDZENIA POZOSTAŁYCH NASZYCH AUKCJI ORAZ KONT NA ALLEGRO.

    NASZE KONTA NA ALLEGRO TO:


    JARMATA1 - SILNIKI I SPAWALNICTWO

    http://alle/show_user_auctions.php?uid=[zasłonięte]55067


    PHU_MAGMA - MATERIAŁY ŚCIERNE

    http://www.alle/show_user_auctions.php?uid=[zasłonięte]75893


    E-MAGMA_PL - NARZĘDZIA WARSZTATOWE

    http://alle/show_user_auctions.php?uid=10[zasłonięte]553


    MAGMA_SKLEP_PL - MATERIAŁY ŚCIERNE

    http://alle/show_user_auctions.php?uid=12[zasłonięte]391


    PO OTRZYMANIU NARZĘDZI PROSIMY O WYSTAWIENIE KOMENTARZA - DZIĘKI TEMU WIEM, IŻ JESTEŚCIE PAŃSTWO ZADOWOLENI Z WSPÓŁPRACY.