Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Regulamin sprzedaży sklepu internetowego Wzory CD

11-02-2015, 11:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 178.49 zł     
Użytkownik poltax
numer aukcji: 4985979060
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2   
Koniec: 11-02-2015 10:36:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2014
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Regulamin sprzedaży sklepu internetowego. Informacja konsumencka. Wzory z komentarzem i dokumentacją zgodne z nową ustawą o prawach konsumenta (Płyta CD)


Autor: Renata Mroczkowska
Wydawca ODDK
ISBN:[zasłonięte]978-8304-229-7
Rok wydania: 2014
Ilość stron: CD
Oprawa: plastikowa
Format: 13 x 19

Wysyłka w ciągu 24 godzin

EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]80422


Rewolucja w handlu elektronicznym i sprzedaży konsumenckiej (nowa ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Dz.U. poz. 827)

Do 25 grudnia 2014 r. każdy sprzedawca musi wdrożyć nowe obowiązki wynikające z ustawy, w tym m.in.

- dostosować do zmian regulamin sklepu internetowego,
- opracować informację konsumencką (sklepy stacjonarne i internetowe),
- przygotować nową dokumentację sprzedażową,
- wprowadzić zmiany systemowe w sklepie internetowym,
- wprowadzić nowe procedury obsługi klienta.

Czy jesteś gotowy?

Uwaga - grożą wysokie kary!

Niewprowadzenie zmian - grzywna do 5 tys. zł, niedozwolona klauzula - do 10 proc. przychodu osiągniętego przez przedsiębiorcę w roku rozliczeniowym poprzedzającym rok nałożenia kary.


Polecamy gotowy do wdrożenia lub samodzielnego audytu Regulamin sprzedaży sklepu internetowego oraz wzorcową Informację konsumencką, a w nich:

1. nowe zasady sprzedaży, w tym m.in.:

- nowe obowiązki informacyjne (z dotychczasowych 9 do ponad 20!),
- nowe procedury składania i realizacji zamówienia (m.in. obowiązek poinformowania o dłuższym terminie na odstąpienie od umowy, konieczność uzyskania zgody na dodatkowe płatności, zakaz doliczania opłat za rodzaj płatności),
- nowe procedury reklamacyjne - zmienione zasady realizacji roszczeń z tytułu rękojmi,
- obowiązek zmian w procedurze pokrywania kosztów demontażu i ponownego zamontowania,
- nowe procedury odstępowania od umowy - nowa dokumentacja,


2. nowa dokumentacja:
- regulamin promocji cenowych,
- formularz reklamacyjny z ogólnymi warunkami składania i uznania reklamacji klienta,
- wzór formularza odstąpienia od umowy,
- wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy z instrukcją wypełnienia,
- wzór informacji konsumenckiej (uwaga - wersja dla sklepów stacjonarnych i internetowych),


3. gotowe zapisy dotyczące:
- ochrony danych osobowych,
- praw autorskich i pokrewnych,
- polityki cookies.



Co zyskasz dzięki tej publikacji:

- wdrożysz lub samodzielnie poprawisz swój regulamin (koszt wdrożenia zmian przez kancelarię to nawet kilka tysięcy złotych),
- opracujesz dokumentację sprzedażową wg nowych zasad,
- dowiesz się, jak samodzielnie opracować tekst regulaminu, który pozwoli uniknąć klauzul niedozwolonych (jest ich już prawie 6 tysięcy), uwaga - ryzyko wszczęcia przez UOKiK postępowania w sprawie naruszenia zbiorowego interesu konsumentów,
- dowiesz się, na czym polegają rewolucyjne zmiany w sprzedaży treści cyfrowych (np. e-booki, programy komputerowe, aplikacje, gry, pliki pobierane z internetu, a także usługi serwisów internetowych),
- unikniesz wysokich kar,
- dowiesz się, jakich niezbędnych zmian należy dokonać w sklepie internetowym.


UWAGA - publikacja zawiera też praktyczny komentarz do nowych regulacji.

Kogo dotyczą zmiany:

przedsiębiorców, którzy zawierają umowy w miejscu prowadzenia przez nich działalności gospodarczej, oraz tych, którzy dokonują sprzedaży poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość, w tym w szczególności przez internet.


Stan prawny: 25 grudnia 2014 r.


Renata Mroczkowska
Prawnik, redaktor merytoryczny w Wydawnictwie ODDK, autorka licznych publikacji z zakresu prawa pracy, cywilnego i finansowego.



SPIS TREŚCI:


Wstęp

Regulamin sprzedaży sklepu internetowego

Rozdział I. Postanowienia wstępne
Rozdział II. Składanie i realizacja zamówienia
Rozdział III. Odpowiedzialność za Towar i reklamacje
Rozdział IV. Postanowienia wspólne
Rozdział V. Postanowienia końcowe

Załączniki do Regulaminu
Załącznik nr 1. Regulamin promocji cenowych
Załącznik nr 2. Formularz reklamacyjny
Załącznik nr 3. Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy
Załącznik nr 4. Wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy

Wzór informacji konsumenckiej

KOMENTARZ
Rozdział I. Podstawa prawna regulaminu i zakres podmiotowy ustawy
Rozdział II. Nowe obowiązki przedsiębiorców, którzy zawierają umowy w miejscu prowadzenia przez nich działalności gospodarczej
Rozdział III. Nowe obowiązki przedsiębiorców, którzy dokonują sprzedaży poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość, w tym w szczególności przez internet
Rozdział IV. Nowe zasady dotyczące sprzedaży treści cyfrowych (art. 36 ustawy)
Rozdział V. Prawo odstąpienia od umowy
Rozdział VI. Konsekwencje naruszenia obowiązków
Rozdział VII. Klauzule abuzywne
Rozdział VIII. Instytucja regresu
Rozdział IX. Podsumowanie - zmiany niezbędne do dokonania w sklepie internetowym

Regulamin sprzedaży sklepu internetowego Wzory CD