Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO, REJESTR W GIODO

18-12-2014, 20:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 369 zł     
Użytkownik prawosklepu
numer aukcji: 4867278393
Miejscowość Czajowice
Wyświetleń: 62   
Koniec: 18-12-2014 20:20:01
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Opracowanie dokumentów
sklepu internetowego
Rejestracja w GIODO

W momencie uruchomienia sklepu internetowego na właścicielu (administratorze) ciąży obowiązek opracowania i umieszczenia dokumentu o nazwie REGULAMIN, za pomocą którego informuje potencjalnych klientów o zasadach sprzedaży i regulacjach prawnych z tym związanych. Przepisy ustalają wykaz informacji, które OBOWIĄZKOWO muszą być umieszczone w REGULAMINIE. Nieumieszczenie wymaganej informacji jest to t.zw. BRAK INFORMACYJNY. Z kolei umieszczenie informacji (regulacji) sprzecznej z przepisami prawa jest t.zw. KLAUZULĄ NIEDOZWOLONĄ Kary są abstrakcyjnie wysokie np. za stosowanie klauzul niedozwolonych w regulaminie sklepu - kara do 10% rocznego przychodu.
Od marca 2013 na każdej stronie internetowej stosującej technikę t.zw. "ciasteczek" ("cookies"), wymagane jest podanie stosownej informacji z ostrzeżeniem dla użytkownika strony. Za brak informacji o „ciasteczkach” grozi kara do 3 % rocznego przychodu.
Z kolei ustawa o ochronie danych osobowych nakłada na administratora sklepu obowiązek przestrzegania zasad obowiązujących przy przetwarzaniu danych osobowych (dane o klientach sklepu) a w szczególności obowiązek rejestracji "zbioru danych osobowych" w rejestrze Głównego Inspektora Danych Osobowych (GIODO). Za brak rejestracji w GIODO może być nałożona kara do 50 tys zł.
Aby uchronić Państwa przed takimi konsekwencjami proponuję "dopracowanie" plików informacyjnych na Państwa stronie WWW.
Propozycje usług:

 

1. Sprawdzenie i uzupełnienie dokumentów (Regulamin - 2 egz. regulaminu "stary" obowiązuje do 24.12.2014 oraz "nowy" zgodny z nową ustwaą będzie obowiązywał od 25.12.2014) + Ochrona Danych Osobowych - kpl. 6 dokumentów jak niżej)- 300 zł + VAT(23%).
2. Sprawdzenie i uzupełnienie TYLKO dokumentów związanych z Ochroną Danych Osobowych (włącznie z rejestracją w GIODO) - 200 zł + VAT (23%)

  1. Regulamin Sklepu - korekta treści lub nowy regulamin - stosownie do stanu początkowego
  2. Polityka prywatności (cookies) - korekta lub nowy dokument
  3. Rejestracja w GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych)- jeżeli firma nie dokonała rejestracji zbioru danych osobowych to wypełniam wniosek i przesyłam drogą elektroniczną i instruuję o dalszej procedurze.
  4. Regulaminy wymagane w związku z przepisami o Ochronie Danych Osobowych
    • Polityka bezpieczeństwa
    • Instrukcja zarządzania systemem informatycznym - dokument wewnętrzny do wydrukowania i przechowywania w dokumentach firmy
    • Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych - dokument wewnętrzny
    • Upoważnienie dla pracownika do przetwarzania danych osobowych - wzór upoważnienia
    • Zakres obowiązków Administratora Danych Osobowych - dokument wewnętrzny

    W wyniku opracowania otrzymują Państwo 2 dokumenty (REGULAMIN i POLITYKA PRYWATNOSCI) w formie elektronicznej w wersjach .html przygotowane i sformatowane do zamieszczenia na stronie internetowej sklepu. Pozostałe dokumenty są przygotowane w wersji edytowalnej w formacie .doc. Uwaga: umieszczenie plików na stronie może wymagać udziału administratora strony.

    Dodatkowo przesyłam informacje o zmianach w ewidencji zwrotów i reklamacji w przypadku sprzedaży dla konsumenta obowiązujących od 1.10.2013 wraz z 2 wzorami nowych dokumentów

    1. Ewidencja zwrotów i uznanych reklamacji
    2. Ewidencja oczywistych pomyłek przy sprzedaży z udziałem kas rejestrujących
    Od 1.10.2013 nowa rolę – dokumentów księgowych – pełnią Protokoły zwrotu towaru i Odstąpienia od umowy w związku z tym konieczne jest wprowadzenie zmian do ich treści . Przesyłam nowe wzory do zaadoptowania do programu.
    1. Wzór Protokołu Odstąpienia od umowy (dozwolony zwrot przy sprzedaży na odległość)
    2. Wzór Protokołu Reklamacji

    Procedura zamówienia:

    • złożenie zamówienia - w formie e-maila
    • potwierdzeniu przyjęcia zamówienia
    • w terminie 2-3 dni otrzymują Państwo w formie maila - opracowane dokumenty - do konsultacji - ostateczne zapisy zależą od Państwa zgody
    • po uzgodnieniu treści - wysyłamy GOTOWE zbiory .html do zamieszczenia na stronie oraz pozostałe dokumenty w formacie .doc
        Faktura wystawiana jest PO zakończeniu usługi. Nie ma przedpłat.
      Na wykonaną usługę udzielana jest gwarancja na okres 12 miesięcy polegająca na nieodpłatnym przesyłaniu informacji o konieczności dokonania poprawek w Regulaminie Sklepu oraz innych dokumentów objętych opracowaniem w związku z koniecznością dostosowania do zmieniających się przepisów.
      Z dniem opłacenia faktury za wykonaną usługę prawa autorskie związane z opracowanymi dokumentami przechodzą na Państwa firmę.
Kontakt
E-mail Wyślij wiadomość
Tel. stac. 00 [zasłonięte] 00
Tel.kom. 502[zasłonięte]108

Konta bankowe
Numer 13 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 749541
Bank mBank

Regulamin
REGULAMIN ALLEGRO


Copyright : e-handel.info.pl