Od 25 grudnia 2014 r. obowiązuje nowa ustawa o prawach konsumenta. Zmieniły się dotychczas obowiązujące zasady sprzedaży konsumenckiej oraz handlu elektronicznego. Czy mają Państwo poprawny regulamin?
Kupując na aukcji otrzymujesz:
- poprawny regulaminu sklepu internetowego (dopasowany do Twoich potrzeb) pisany indywidualnie przez naszego Radcę Prawnego na co otrzymujecie Państwo certyfikat.
- formularz odstąpienia od umowy,
- dodatkowo przeanalizujemy Twój sklep internetowy pod względem podstawowych błędów i niezgodności,
- 12 miesięczne wsparcie prawne dotyczące zmian względem ustawy o prawach konsumenta, regulaminu oraz handlu w internecie.
Jak przebiega transakcja ?
- regulamin sklepu internetowego (dokument PDF/DOCx),
- formularz odstąpienia od umowy (dokument PDF),
- formularz reklamacyjny (dokument PDF),
- Fakturę Vat (dokument PDF).
Cena napisania regulaminu to:
60,00 zł (brutto)
(zawiera podatek Vat w wysokości 23%)
Masz pytania ? Skontaktuj się z nami:
[zasłonięte]@splus.com.pl
tel. 726-[zasłonięte]-169