Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

REGULACJA KONKURENCJI A KONKURENCJA REGULACYJNA

28-02-2012, 16:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.96 zł     
Użytkownik bialasowa24_pl
numer aukcji: 2032079740
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 7   
Koniec: 01-02-2012 00:00:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

bialasowa24_pl

26 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 739172

Odbiór osobisty w Łodzi

BIALASOWA24
Bartosz Karwas

Kościuszki 132
90-451 Łódź

NIP: 726[zasłonięte]7087
REGON: 101[zasłonięte]162


[zasłonięte]@bialasowa24.pl
(pon.-pt. w godz. 10-18)

REGULACJA KONKURENCJI A KONKURENCJA REGULACYJNA

Autor: WŁODZIMIERZ SZPRINGER
Data wydania: 2010
Rodzaj okładki: miękka
Ilość stron: 272
Format: 16,5 x 23,5 cm

Stan: Nowa
Cena rynkowa: 44,90 zł
Nasza Cena: 35,96 zł


Ekonomiczne podejście do prawa nie jest niczym nowym. Nowe jest natomiast zjawisko poddawania analizie ekonomicznej coraz większej liczby instytucji. Ekonomista nie jest ostatecznym arbitrem wyboru społecznego. Może wszakże pokazać konflikt wartości i celów, a także, jak efektywnie realizować cele społeczne, nie marnując rzadkich zasobów. Książka składa się z dwóch części: pierwsza z nich jest poświęcona problematyce instytucjonalizacji, ocenie skutków regulacji, konkurencji regulacyjnej oraz ekonomicznej analizie prawa, natomiast druga dotyczy wykorzystania tej wiedzy dla celów polityki konkurencji oraz polityki integracji społecznej. W polityce konkurencji wnikliwej analizy wymaga podejście ekonomiczne w prawie konkurencji, które przybliża orzecznictwo do rzeczywistości. Stwarza to szanse szybszej harmonizacji prawa i racjonalizacji konkurencji regulacyjnej. Dotyczy to w szczególności rynków technologii IT i komunikacji elektronicznej. W polityce integracji społecznej podbudowę teoretyczną zapewnia nie tylko ekonomia instytucjonalna, ale także tzw. ekonomia społeczna, koncepcja ordoliberalizmu i społecznej gospodarki rynkowej, jak również społecznej odpowiedzialności (i etyki) biznesu. Książka zainteresuje przedsiębiorców, zwłaszcza działających na rynkach nowych technologii, pracowników naukowych i studentów kierunków prawa, ekonomii i zarządzania, a także polityków i praktyków instytucji publicznych zaangażowanych w ocenę skutków regulacji.